mieheni ei kehtaa viedä minua ystäviensä seuraan
Pakko kysyä että onko jonkun muun mies sanonut ettei kehtaa viedä teitä ystäviensä eteen? Mieheni sanoi ettei kehtaa viedä mua ystäviensä luo tai lähteä mun kanssa mihinkään. Muutama päivä sitten hän lähti kavereidensa ja heidän puolisoidensa kanssa iltaa viettämään, ei tullut kotiin ja jatkoi samojen henkilöiden kanssa päivän viettoa rannalla. Vastaamatta puhelimeen, eikä edes kysynyt olisinko halunnut tulla mukaan. Onko teistä ok asia? Tunsin oloni mitättömäksi ja nöyryytetyksi koska minua ei haluttu seuraan. Näitä kertoja on ollut jo useita muutaman vuoden aikana. Miten te ajattelisitte asiasta? Olenko turhaan loukkaantunut? Kotona olen ok ja käymme kaupassa yhdessä mutta mitään muuta emme yhdessä tee. On alkanut tuntumaan että olen enemmän koti työläinen ja neljän seinän sisällä piiloteltava hyötysuhde. Olen aikaisemmissa suhteissani tottunut että yhdessä pariskuntana touhutaan yhteisiä asioita, käydään yhdessä viettämässä mukavaa aikaa, matkustella ja yhdessä ystävien kanssa tehdään mukavia. Nyt kumpikin tekee sitä omalta taholtaan omien ystävien kanssa sitä. Itse mielelläni pyydän mieheni mukaan illan viettoihin ja muihin aktiviteetteihin. Minusta se vahvistaa suhdetta ja toisesta oppii sekä näkee uusia puolia. Nyt tunnen itseni naisena ettei minua arvosteta. Liioittelenko asian suhteen?
Kommentit (17)
Mikä kultakimpale, pidä kaikin voimin kiinni.
Tai sitten otat järjen käteen ja mietit että miksi teet aloitusta nettiin sen sijaan että keräisit oman arvosi kunnioituksen, pakkaisit kimpsut ja kampsut ja lähtisit litomaan.
minä en taas veisi naisystävääni kaverieni lähellekään, hyi hitto miten juntteja pipopäitä nekin on. Kavereina ihan super OK, mutta että vielä nainen näytille, huhhuhh....
Miksi mies häpeää sua? Ulkonäkö? Luonne? Yhteiskunnallinen asema?
Miten ihmeessä liioittelisit? Sittenhän minä olen kaikkien aikojen drama queen kun jätin poikaystäväni kun hän ei kutsunut minua karonkkaansa. Kun epäilin että hän häpeää minua ja sinä tiedät häpeävän. Lähde hyvä ihminen ovet paukkuen.
Pakko kysyä että onko jonkun muun mies sanonut ettei kehtaa viedä teitä ystäviensä eteen?
Ei ainakaan minun.
Onko teistä ok asia?
Ei missään nimessä.
Miten te ajattelisitte asiasta?
Ihan perseestä. En katselisi tuollaista yhtään.
Olenko turhaan loukkaantunut?
Et todellakaan
Liioittelenko asian suhteen?
Et.
Miksi siedät tuollaista?
Kyllä alkaisin järjestellä elämääni ilman miestä. Jos ei ole epätoivoinen tapaus, antaisin varoituksen aikeistani, jos vaikka heräisi todellisuuteen.
Lohduttaudun ajattelemalla, että tämän on pakko olla trollausta.
Niinpä. Sen verran lisäisin vielä että kyllä me voidaan mun ystävien kanssa istua esim iltaa ja joskus käydään ulkona syömässä. Mutta hänen ystäviensä kanssa emme lähde mihinkään ja minua ei kutsuta mukaan. Olemme olleet reilu pari vuotta yhdessä, ja olemme ainoastaan käyneet mökillä muutaman kerran, ja ulkoilemassa. Kyllä siis kahdestaan tehdään asioita, mutta kun on kyse hänen ystävistä niin kutsua en saa. Kuulemma olen joskus humalassa nolannut hänet niin se on syy miksi minua ei mihinkään oteta mukaan. Itse olen mieltä että minulle ei edes anneta mahdollisuutta ja näin minua mitätöidään. Olen ehdottanut että edes sitten kaksin mentäisiin jonnekkin vaikka vkonloppuisin, mutta mitään ei tapahdu. Mies on arjet töissä ja ainut aikamme on tosiaan vkonloput mitkä menee joko kotona televisiota katsellen tai sitten kummatkin on omien ystävien kanssa jossain. Yhteisiä kokemuksia ja hetkiä joista voisi iloita ei kerry. Tuntuisiko teistä että mitätöidään jos muut miehet ottavat puolisonsa mukaan ja oma miehenne jättäisi teidät kotiin? Aina kun ehdotan jotain yhteistä menoa, vastaus on ettei jaksa tai katotaan sitten. Loppujen lopuksi mitään ei tapahdu.
Pitääkö sinun ihan oikeasti kysyä tuota? OIKEASTI? Jotain on pahasti pielessä, jos todella et tiedä onko miehen käytös ok vai ei. Miten helvetissä se voisi olla ok??!!
Anna, kun arvaat: sinä maksat puolet kaikista menoista ja teet kaikki kotityöt?
Neuvo: etsi oma asunto ja muuta pois. Maailmassa on fiksujakin miehiä, jotka arvostavat tyttöystäviään.
Vierailija kirjoitti:
Anna, kun arvaat: sinä maksat puolet kaikista menoista ja teet kaikki kotityöt?
Neuvo: etsi oma asunto ja muuta pois. Maailmassa on fiksujakin miehiä, jotka arvostavat tyttöystäviään.
Arvaan (ei arvaat).
kyllä, ja nytkin olin koiran kanssa. Täytyy myöntää ettei hän edes viitsinyt soittaa ja kysyä nyt viimeksi onko okei jos hoidan ulkoilutukset. Soittojeni jälkeen kun ihmettelin missä on, ilmoitti että kaveri pariskuntien kanssa viettämässä aikaa ja tulee parin tunnin päästä. Hänellä on tapana vkonlopuista olla ainakin yksi yö poissa kotoa.
Mä kävisin omien kavereideini kanssa rantsussa ja viettämässä iltaa enkä pierasiskaa tollasta tyyppiä päin. Kyllä suhteessa täytyy olla jotain vikaa, jos sua ei miehes huoli mukaan. Jos ny on kyse jostain kerran liian kännissä olosta, ni kai sitä yks jos toinen on pikku liiskassa vähän liikaa. Sellasta sattuu, turha siihen on takertua.
olen samaa mieltä. Onko sillä väliä sanooko humalassa jotain tyhmää muiden edessä, kun miettii vastapuolena sitä että kun ollaan kaksin ja toinen ilmoittaa ettei sua kehtaa mukaan ottaa. Se on jo tekoa ei pelkkiä sanoja.
MIKSI, miksi olet tämän miehen kanssa??
Jos on kerta joka viikko yönkin poissa, niin epäilisin toista naista joka ei välttämättä tiedä sinusta.
Mä en ymmärrä miksi olet noin paskassa parisuhteessa ja miksi annat miehen kohdella sua noin huonosti