Pokemon trainer -tilin avaus ei onnistu, ei pääse pelaamaan :(
Lapsi odottanut peliä innolla, mutta ei onnistu tilin avaus. Tuli siis aktivointilinkki sähköpostiin, mutta ilmoittaa aina, että tilien avausta on rajoitettu, yritä myöhemmin uudelleen....
Kommentit (4)
Peli on ihan hypersuosittu. Palvelimet ovat aivan tukossa, eikä serverit kestä moista ihmismäärää, joten on ollut pakko rajoittaa uusien rekisteröityjien määrää, kunnes homma saadaan kunnolla pelaamaan. Anna hommalle muutama päivä aikaa, luultavasti jo ensi viikonloppuna menee örkkien metsästys sujuvammin. Tekevät kuitenkin koko ajan töitä, että saisi paremmin kantavat serverit.
Itse kirjauduin google-tilillä. En tiedä mitä käytännössä tarkoittanee, mutta ainakin pääsin pelaamaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Itse kirjauduin google-tilillä. En tiedä mitä käytännössä tarkoittanee, mutta ainakin pääsin pelaamaan. :D
Mutta siis siihen sisäänkirjautumiseen vaaditaan se trainer-tili eikä se ainakaan meillä hyväksy mitään gmail-tiliä vai mitä tarkoitit?
Voipi kuule olla, että niin moni yrittää ja on ruuhkaa. Huomasin näin illalla, että lataus lagaa, koska ilmeisesti mm. Jenkkilässä aloitetaan pelaamiset meidän ilta-aikaan.
Korjatkaa, jos olen väärässä olettamuksineni :)