Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehelläni on pakkomielle tietää exieni penisten pituudet

Vierailija
17.07.2016 |

En oikein tiedä, miten tähän pitäisi vastata. Olen vain ihmetellyt ääneen, että miksi hän haluaa tietää moisia. Kaikki lähti siitä kun sanoin, että "ei se liian isokaan tunnu hyvältä". Nyt hän sitten haluaisi tietää yksityiskohtaisesti ex-miesteni penisten koot, sainko heidän kanssaan orgasmeja, missä asennoissa jne. Hän on itse aika keskiverto (ehkä n. 15 cm) ja minulle täysin riittävä. Jos vastaan täysin rehellisesti, hän varmasti suuttuisi, koska lyhytaikaisella exälläni oli kivuliaan kookas varustus, eikä seksi ollut kivaa.

Miehet, miksi te haluatte tietää tällaisista? Juttelin nimittäin kaverini kanssa, ja hän kertoi muutaman vuoden takaisen poikaystävänsä tentanneen ihan samanlaisia yksityiskohtia peniksistä ja orgasmeista jne.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat vaan, että kaikilla on ollut isompi ja kaikkien muiden kanssa olet saanut orkkuja. Voin luvata, että lakkaa kyselemästä :D

Vierailija
2/17 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesviha-aloitus sunnuntai-iltapäivän ratoksi. Kiva!

Ai niin, 0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka iso se yksi oli? Pituus paksuus?

Vierailija
4/17 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sellainen tirkistelyn halu. Ei kuitenkaan mikään pakkomielle.

Vierailija
5/17 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos haluat kohentaa miehes itsetuntoa, niin sanot, että n. 12-14 senttisiä ovat olleet. Ihan hyvä oli 12-senttinenkin, mutta 15 on paras, on nimittäin kokemusta myös 23 senttisestä ja ei ollut hyvä, kävi hirveän kipeää, hyi että! Tuosta mies tykkää. Ja orkkuja et muiden kanssa ole saanut, et ainakaan yhtä hyviä kuin miehes kans. Tää on miehille suunnilleen elämän ja kuoleman asia.

Vierailija
6/17 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Håmå se on.

Vierailija
7/17 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan halua tietää. Ihme yleistyksiä kahden miehen perusteella.

M26

Vierailija
8/17 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuommoisia tartte kertoa

Vierailija
9/17 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoisia ne muut sitten ovat olleet? Tuo hevosen kyrpä tulikin jo mainituksi. 

Vierailija
10/17 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pelkää että olet saanut parempaa seksiä jonkun muun kanssa.

Vierailija
11/17 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanot tietenkin, että pitkiä olivat, mutta lyijykynän ohuita. Ja että miehellä on juuri oikea koko, kun on myös ihanan paksu. Täydellinen peeenish. Ja tietenkin oleellisinta, että ensimmäinen orkku tapahtui miehesi kanssa!

Vierailija
12/17 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on ongelmia itsetuntonsa kanssa. Siitä tuossa on pohjimmiltaan kyse.

M34

Vierailija
13/17 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroppas nyt ap minkä kokoinen se iso on ollut?

Vierailija
14/17 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en miehenä tuommoisia kysele, koska en halua tietää. Eikä tyttöystävän kannata sanoa että exällä oli niin paljon isompi. 

Vierailija
15/17 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että kaikki exät on ollut suurempia, ja juuri se peniksen koko on tärkeintä seksissä.

Vierailija
16/17 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni on sanonut että minulla on suurin.

Enkä edes kysynyt, vaan kertoi itse.

Liekö totta vai liekö sanonut varmuuden vuoksi :))

Ihan sama. En välitä.

17/17 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos haluat kohentaa miehes itsetuntoa, niin sanot, että n. 12-14 senttisiä ovat olleet. Ihan hyvä oli 12-senttinenkin, mutta 15 on paras, on nimittäin kokemusta myös 23 senttisestä ja ei ollut hyvä, kävi hirveän kipeää, hyi että! Tuosta mies tykkää. Ja orkkuja et muiden kanssa ole saanut, et ainakaan yhtä hyviä kuin miehes kans. Tää on miehille suunnilleen elämän ja kuoleman asia.

Tai sitten voi vaihtaa mieheen, joka arvostaa rehellisyyttä ja jonka itsetunto ei pienestä heilahtele... Minun mieheni ei ole koskaan kysynyt, kuinka monen miehen kanssa olen maannut, eikä ole koskaan kysynyt entisten (no, entisen) seksikumppanini varustuksesta. Jos kysyisi, vastaisin suoraan. En minäkään halua hänen valehtelevan jos jotain kysyn. Ei hänkään katselisi naista, jonka itsetunto ei edes totuutta kestä, jos itse vielä kysyy.