En halua olla parisuhteessa :/
Olen seurustellut kohta 1,5v. Ensihuumassa oli kivaa, mutta sitten iski katumus. En pidä läheisyydestä tai yhdessäolosta. Ajattelin että tämä tunne menisi pois, ja kyseessä olisi vain alkuhuuman jälkeinen arkisuus. No ei mennyt.
Pidän kyllä kumppanistani, mutta en pidä seurustelusta. Yritin erota mutta ei siitä tullut mitään, lopputulos oli vaan sitä "rakastan sinua, meillähän menee niin hyvin" sopimista. En tunne oloani mukavaksi parisuhteessa, kun vertaan kavereiden ja tuttujen kokemuksiin niin ero on kuin yöllä ja päivällä. En halua asua kenenkään kanssa tai nukkua kenenkään kanssa samassa sängyssä. Haluaisin olla yksin. Parisuhde ei taida soveltua minulle.
Kommentit (5)
Jos pelkkä yhdessäolokin inhottaa niin ehkä kannattaisi erota?
Jos pelkkä yhdessäolokin inhottaa niin ehkä kannattaisi erota?
Joillekin yksineläminen sopii.
Mutta näyttää siltä, että joudut kasvattamaan myös selkärangan ja vaatimaan yksinäisyyttä.
Kuulostaa liiankin tutulta. Itse tein kyllä lopullisen päätöksen ja erosin noin puoli vuotta sitten. Voi sitä vapauden tunnetta, kun sai (ja saa) asua yksin! "Harmi" vaan, että nyt olisi uus mies kuvioissa, enkä todellakaan voisi kuvitella hänenkään kanssa yhdessä asumista, vaikka onkin aivan täydellinen.
No onneksi ei ole pakko. Ihan oma valinta.