Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naistyökaveri kiinnostunut?

Vierailija
17.07.2016 |

Olen 25v mies, työpaikallani toimin henkilönä joka soitetaan apuun ympäri laitosta milloin mihinkin, eräs nainen antaa usein mukavia katseita, viimeeksikin totesi, kun en heti paikalle joutanut, että esitetäänpä sitä vaikeasti tavoiteltavaa, viettelevällä äänellä. Onko tässä työsuhderomanssin aineksia? Olisi kiva päästä panemaan oikein kunnolla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 25v mies, työpaikallani toimin henkilönä joka soitetaan apuun ympäri laitosta milloin mihinkin, eräs nainen antaa usein mukavia katseita, viimeeksikin totesi, kun en heti paikalle joutanut, että esitetäänpä sitä vaikeasti tavoiteltavaa, viettelevällä äänellä. Onko tässä työsuhderomanssin aineksia? Olisi kiva päästä panemaan oikein kunnolla.

Toi on just muntyylistä flirttiä, voisin siis sanoa/käyttäytyä ihan samoin :) Ei se mitään ota jos ei annakaan, kokeile ihmeessä! 

Vierailija
2/4 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on just muntyylistä flirttiä, voisin siis sanoa/käyttäytyä ihan samoin :) Ei se mitään ota jos ei annakaan, kokeile ihmeessä! 

Tarkentaisitko vielä, että kenelle flirttailisit tällä tavalla? Onko tuo ennemminkin tapa kaikkia kohtaan, vai vain niitä kohtaan kenestä on kiinnostunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkentaisitko vielä, että kenelle flirttailisit tällä tavalla? Onko tuo ennemminkin tapa kaikkia kohtaan, vai vain niitä kohtaan kenestä on kiinnostunut

Jaa, yleensä kyllä menen ihan puihin sellaisten kanssa joista ihan oikeasti olen kiinnostunut ja firttaan sitten sellaisille ns. vaarattomille. Mutta noi katseet - niitä viljelen niillekin jotka saavat sydämen sykähtymään :)

Vierailija
4/4 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailen urakalla kaikille huoltomiehille jne. Saan aina nopeaa palvelua sekä kaupan päälle hauskoja juttutuokioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi