Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pokemon Go - keskusteluketju.

Vierailija
17.07.2016 |

Tähän ketjuun kaikki mahdollinen Pokemon Go - keskustelu. Kokemuksia, kysymyksiä.. :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serveri kaatui

Vierailija
2/11 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaatuiko aiemmin ladatut muilla eilen ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla toimi ja aamulla. Nyt ei enää.

Vierailija
4/11 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan itse.

Latasin pelin eilen ja ilmeisesti jonkinlaisena tervetuliaislahjana sain heti olohuoneessani pyydystää ensimmäisen Pokemonini.

--

Tänään lähdin sitten lenkille niin, että sovellus oli päällä. Pokemoneja ei vastaan heti tullut vaikka peli näytti yhden olevan koko ajan "kolmen askeleen päässä". Näin siis ekat 1,5km jonka jälkeen saavuin PokeStopille.

Tämä ei kuitenkaan toiminut. "Try again later" se sanoi usean yrittämisen jälkeen, joten jatkoin matkaa. PokeStoppeja löytyi sitten muita, jotka toimi. Erään kirkon kohdalla peli sanoi jatkuvasti, etten ole vielä tarpeeksi lähellä. En kehdannut mennä enää lähemmäksikään (olin lähestulkoon portailla) koska sisällä oli menossa jumalanpalvelus.

--

Saapuessani selkeästi kaupungin keskustaa päin, alkoi Pokemoneja olemaan "kolmen askeleen päässä" runsaasti. Kertaakaan koko lenkin aikana ei askeleet vähentyneet, vaikkakin Pokemoneja sitten yhtäkkiä olikin edessäni ja sain pyydystettyä niistä kuusi. Kaksi pääsi karkuun, vaikka painoin ötökän kohdalla, ruutuun tuli pelkkä Pokepallo jolla sai heitettyä tyhjää :/

--

Jotenkin nolotti kulkea koko ajan puhelin kädessä, onneksi siinä on värinätoiminto joka ilmoitti Pokemonin olevan lähellä ja näin ollen puhelinta sai pitää taskussa paljon. Menenkin sillä ajatuksella, että nappaan tielleni osuvat enkä lähde kartan mukaan niitä erityisesti jahtaamaan. Akkua kului 1,5 tunnin metsästyksessä lähes kolmasosa ennenkuin tajusin laittaa pelissä olevan virransäästötoiminnan päälle.

--

Selkeästi peli takkuilee vielä ja toivottavasti saavat kunnolla yhteydet kuntoon. Niin ja itse käytin pelissä AF-toimintoa, jolloin kamera poistui käytöstä ja Pokemoneja saa napata "piirretyltä ruudulta". Näin ei tarvitse sohia puhelimen kanssa ja pyöriä ympäri, itseäni tuo ainakim hieman vielä nolotti (koska olen vanha akka).

:)

Hauskaa peliä kaikille!

Ai niin, pääsin levelille 3.

Vierailija
5/11 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko?

Vierailija
6/11 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät ihmiset onkohan teillä tuo lääkitys kohdallaan kun pelaatte noita pelejänne. Ja näytätte niin naurettavilta kun kuljeksitte tuolla. Hankkikaa ihan oikeesti elämä. Tai muututte pokemoneiksi itsekkin

Vierailija
7/11 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä

Vierailija
8/11 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä olen tasolla 14! Ja vanha akka myös.

Vierailija
9/11 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs tasolla nyt olette   

Vierailija
10/11 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivityksen myötä koko pelitili nollaantui ja koko homma alkaa vaan alusta sovellusta käynnistettäessä! Vaikka olen asentanut sovelluksen kokonaan uudelleen ja yrittänyt kirjautua sisään uudestaan Google -tilillä ja vaikka mitä, niin silti lähtee aina vaan nollapisteestä!!

Muilla samaa? Mikä avuksi? Ottaa pattiin!!

Minulla iPhone 5 (iOS 9.3.3).

Vierailija
11/11 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut saa lisätä kaveriksi ihan vapaasti. :) Annan lahjoja niin kauan kun riittää ja toivon tietysti, että saan niitä takaisin.

4025 5739 7260