Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa mahdollinen Alanyan matka ensi viikolla.

Vierailija
17.07.2016 |

Tänään selviää ilmeisesti jatkuuko kehoite välttää matkustamista Turkkiin. Siten saisin rahani 100% pois. Jos tuo päätös kumoutuu ja lennot kohteisiin jatkuu, en saa kuin puolet pois. Ahdistaa että sinne joutuisi menemään, ihan hirveästi. Pelossa olla siellä rannalla sitten, pelätä jokaista kolahdusta. Mielestäni tekevät väärin jos jatkavat kaikkia lentoja jo ensiviikolla, tilanne vaikuttaa kiehuvan yhä ja koska vain tapahtuu taas jotain.kamala tilanne ja rahallisesti iso juttu jos menetän puolet..ellen sitten lähde sinne tärisemäön viikoksi

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sinä siitä viikosta oikein maksoit?

Alanyan matkoja on myyty alkukesästä 100€/viikko.

Itse maksoin 440€ kolmesta viikosta ja takuulla lähden, niin kauan tuota reissua on taas odotettu.

Meillä tosin reissu vasta elokuun lopulla.

Vierailija
2/71 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten vaikka menettäisit puolet? Se on pieni summa siitä, että saat olla turvallisesti kotona. Toisella puolikkaalla voit sitten ostaa itselle jotain kivaa, kunhan saat rahat tilille. En minä menisi Turkkiin pelkäämään. Ei se ole mitään lomailua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pihi voi ihminen olla. 

Vierailija
4/71 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydäänkö näitä peruutettuja matkoja jossain halvalla???

Vierailija
5/71 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat tai henki? Niin, minulle valinta on selvä ja ei emme mene Turkkiin

Vierailija
6/71 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään selviää ilmeisesti jatkuuko kehoite välttää matkustamista Turkkiin. Siten saisin rahani 100% pois. Jos tuo päätös kumoutuu ja lennot kohteisiin jatkuu, en saa kuin puolet pois. Ahdistaa että sinne joutuisi menemään, ihan hirveästi. Pelossa olla siellä rannalla sitten, pelätä jokaista kolahdusta. Mielestäni tekevät väärin jos jatkavat kaikkia lentoja jo ensiviikolla, tilanne vaikuttaa kiehuvan yhä ja koska vain tapahtuu taas jotain.kamala tilanne ja rahallisesti iso juttu jos menetän puolet..ellen sitten lähde sinne tärisemäön viikoksi

Resitenttihän antoi lausunnnon, että voivat koska tahansa yrittää uutta vallankaappausta. Ei se ainakaan kovin hyvältä vaikuta.

Vierailija
7/71 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos lähdet sinne tärisemään, menetät kaiken. Jos et, menetät vain puolet.

Vierailija
8/71 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse maksoin 440€ kolmesta viikosta ja takuulla lähden, niin kauan tuota reissua on taas odotettu.

Kävin kattoo. 100:lla olisin voinut viikoks lähteä. Ensimmäinen Alanyan äkkilähtö 485.

Pitäkää tunkkinne.

Vierailija
9/71 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Islamistinen presidentti voitti. Isisin pommitukset lopetettu. Poliisi putsaa armeijaa. Ei ne ehdi terroristijahtiin. Vaikka menisi kaikki rahat en menisi turkkiin en minnekään siellä

Vierailija
10/71 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buhahhaa.. rojal sekreetti kaardeni 685/vko. 

Ihankuin eivät olisi kuulleet asioista mitään tuolla matkatoimistoissa.

Vierailija
11/71 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiotteletteko nyt vähän? Ei kai siellä missään turistikylässä henkeään menetä.  Ei mua pelottais mennä yhtään. Oleilisin vain altaalla tai rannalla. Tuskin mikään kovin iso riski. ONhan siellä nytkin suomalaisia. Eivät ole kaikki kuolleet. Järki käteen.

Vierailija
12/71 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt tätä kun jengi matkustaa kesällä suomesta pois lomalle,ihan idioottimaista touhua.

Vierailija
13/71 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin kattoo. 100:lla olisin voinut viikoks lähteä. Ensimmäinen Alanyan äkkilähtö 485.

Pitäkää tunkkinne.

Näkyypä hinnat nousseen, kun halvin viikko maksaa 295, ja lähtö huomenna

Vierailija
14/71 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman kyllä ihmettelen, että miksi edes varasit matkan sinne, jos nyt kovasti pelkäät? Turkissahan on tehty nyt niin paljon iskuja, että itse päätin jo ajat sitten, etten ko. maahan nyt halua matkustaa. Eivätkö aiemmat iskut pelästyttäneet sinua ollenkaan?

Vierailija
15/71 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt tätä kun jengi matkustaa kesällä suomesta pois lomalle,ihan idioottimaista touhua.

Ai. Minä taas ymmärrän vallan hyvin ja pidän ihan kivana ratkaisuna.

Terkuin lomalainen, ulkona 15,6 astetta, harmaata ja pilvistä, Helsinki

Vierailija
16/71 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sataa, tuulee ja salamoi, ja mittari näyttää +15.

Jos siitä nauttii, niin pysyypi täällä vaan. rahatkin säästyy, kun ei ole pelkoa, että joutuisi aurinkorasvaa laittamaan, vaikka olisi ulkohommissakin..

Vierailija
17/71 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varma lämpö. Täällä ei voi sanoa samaa. Sä varmaan tykkäät sateesta.

Vierailija
18/71 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että te jotka olette tänä vuonna varanneet Turkin matkan ymmärsitte jo silloin että siinä ottaa pienen riskin?

Tuntui vaan jotenkin typerältä että sitten tulee itku nun on taas lehdissä juttuja, mutta heti kun ei ole ollut uutisotsikoita pariin kuukauteen, niin ei ymmärretä yhtään mitään.

Jos on noin pelokas ja arka, niin ei pitäisi valita turkkia kohteeksi ollenkaan näinä aikoina.

Jos taas ymmärtää riskit ja on ne valmis ottamaan, niin toki sinne voi matkustaa. Aika epätodennäköistä on se että mitään sattuu lomakohteissa.

Mutta en siis voi kun kummastella ihmisten hölmöyttä ja sitä että tuollaisesta menee paskat housuun.

Vierailija
19/71 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos siitä nauttii, niin pysyypi täällä vaan. rahatkin säästyy, kun ei ole pelkoa, että joutuisi aurinkorasvaa laittamaan, vaikka olisi ulkohommissakin..

Tuo samanlainen sää voi olla missä vaan etelän lomakohteessa.

Itse olin viikon kanarian saarilla ja koko viikon satoi vettä lähes kaatamalla,viikko hotellin parvekkeella istuen oli pitkästyttävä.

Vierailija
20/71 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo samanlainen sää voi olla missä vaan etelän lomakohteessa.

Itse olin viikon kanarian saarilla ja koko viikon satoi vettä lähes kaatamalla,viikko hotellin parvekkeella istuen oli pitkästyttävä.

Turkissa sataa kuuro tai pari kolmen viikon aikana, kun menet touko-syyskuussa.

Tämä on koettu niin monta kertaa, että tiedän mistä puhun.

Lisäksi jos aamulla on pilvessä, niin ennen puolta päivää pilvet ovat kadonneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi