Riideltiin ja äijä tokaisi että exä oli parempi sängyssä...
Siis lähdin samantien ja nyt itken ystävän luona. Tuntuu niin pahalta.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Sanot sille, että sen pippeli on kovin pieni, jos siis loukata haluat. Se on pahinta, mitä voi miehelle sanoa.
T.mies
En halunnut vajota samalle tasolle :( Tuskinpa haluan toviin seksiä enää tämän jälkeen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanot sille, että sen pippeli on kovin pieni, jos siis loukata haluat. Se on pahinta, mitä voi miehelle sanoa.
T.miesEn halunnut vajota samalle tasolle :( Tuskinpa haluan toviin seksiä enää tämän jälkeen. Ap
Noin mulkku jätkä ei muuta kyllä ansaitsisi.
jospa mies sanoi totuuden.............
Jätät sen kusipään. Tuollaista ei yksinkertaisesti voi sanoa rakastamalleen ihmiselle EDES VIHAISENA.
Vierailija kirjoitti:
jospa mies sanoi totuuden.............
Riidan keskellä sehän on rakentavaa ja kypsää paukatta tuo toiselle tarkoituksena loukata syvästi.
Mä en pystyis antaa anteeksi. Ei voi mitään, mutta varmaan sitten suhteemme loppuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.miesEn halunnut vajota samalle tasolle :( Tuskinpa haluan toviin seksiä enää tämän jälkeen. Ap
Jaa meinasit kuitenkin tovin jälkeen jatkaa seksin harrastamista miehen kanssa, etkä edes tee siitä exää. Hölömö.
Voi voi raasta, olisit edes itkemässä yksin ja siksi av-palstalla kun ei ole ketään kelle kertoa. Nyt sitten ilmeisesti ystävän kanssa yhdessä käsi kädessä vauvapalstalle naputtelette.
Kannattaisi varmaan antaa persettä niin se paikkaisi ainakin jonkin verran surkeuttasi
Tjaa.. Olisit sanonut, että: "Niin kai, kun oli sellainen huo..". :D
Toivottavasti en ole itse tuo exä.. ;D
Olisiko tuohon sitten pitänyt miehelle vastata, että "sä et sitten ilmeisesti ollut" :D
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi varmaan antaa persettä niin se paikkaisi ainakin jonkin verran surkeuttasi
Ei tarvitse lyödä lyötyä... Ja on varmaan parempi että hankkii sitten itselleen paremman ja mun pysyä sinkkuna kun tuosta eroon pääsee. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ota tuo haasteena ja näytä kuka on tiikeri 🐯 sängyssä. Palvo patukkaa, nuole kassit ja anna kaikkien aikojen blowjob. Anna Herra panomiesten kuninkaan vähän levätä ja sitten kunnon ratsastus. Näytä kuka on paras!!
Nyt ei auta itku markkinoilla.
Mene sinä mielisairas syömään pökäleitä.
Pitää olla todella luuseri jos neuvoo ketään kaltoin kohdeltua matelemaan nöyryyttäjänsä edessä vielä lisää.
Minua oksettaa ja säälittää kaltaisesi persapinat.
Mitä olet ajatellut tehdä loppukesän aikana. Sinulla on tässä vielä parikuukautta kuumaa sinkkukesää jäljellä.
Onko sinulla oma kämppä jo tiedossa?
Miten ajattelit sisustaa?
Mulle ex sanoi myös noin ja lisäksi että pilluni on löysä verrattuna rakastajattarensa reikään. No tuosta on vuosia ja edelleen loukkaa se asia ja seksielämän olen lopettanut kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Ota tuo haasteena ja näytä kuka on tiikeri 🐯 sängyssä. Palvo patukkaa, nuole kassit ja anna kaikkien aikojen blowjob. Anna Herra panomiesten kuninkaan vähän levätä ja sitten kunnon ratsastus. Näytä kuka on paras!!
Nyt ei auta itku markkinoilla.
Voin kertoa, ettei enää todellakaan ole mitään mielenkiintoa. Enkä luultavasti pysty enää jatkamaan suhdetta. Vaikka tämä sovittaisiin miettisin tätä kuitenkin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet ajatellut tehdä loppukesän aikana. Sinulla on tässä vielä parikuukautta kuumaa sinkkukesää jäljellä.
Onko sinulla oma kämppä jo tiedossa?
Miten ajattelit sisustaa?
Saan asua ystävälläni kunnes löydän oman asunnon. Kuuma sinkkukesä... Hmm. Uskaltaisikohan sitä pyytää toisen mielipiteen. Ap
Vastaat hänelle, että niin sinunkin eksäsi oli aivan JÄRJETTÖMÄN hyvä sängyssä.
Älä anna anteeksi noin ilkeää huomautusta. Parempiakin miehiä onneksi on olemassa.
T.mies