Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko parisuhde paremmun jos asuisi eri osotteissa

Vierailija
16.07.2016 |

Voisi mennä tapaamisen jälkeen aina puhtaaseen kotiin eikä suuttua toisen ajelehtivista tavaroista, ei tarvisi huolehtia, milloin toinen tulee kotiin, kun ei tietäisi, että on jossain, tavarat olisi aina paikoillaan eikä tarvisi riidellä söikö toisen ruoat, jos näkisi vain jossain kaupungilla, elokuvissa. Säilyisi koko ajan treffien tuntu, kun muuten ne katoavat arjesta.

Oma koti olisi aina siisti ja mies saisi itse liikuttaa luuttua, jos haluaisi että hänenkin koti on.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota ollaan mietitty. Hankalaa vaan kun useampi lapsi.

Vierailija
2/13 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen yhden vähän alta kolmekymppisen lapsettoman pariskunnan, joka on päätynyt tähän ratkaisuun. Ovat olleet yhdessä toistakymmentä vuotta. Ilmeisesti parantanut heidän suhdettaan ja helpottanut arkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi paremmin.

Vierailija
4/13 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan asuttu yhdessa reilu vuosi, seurustelua takana vajaa kaksi. Ei mun mielesta mitenkaan huono idea, miehen kun on ollut vaikea sopeutua tahan parisuhde-elamaan. Unirytmit on aivan erilaiset ja hermot kiristyy paivittain.

Vierailija
5/13 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen yhden vähän alta kolmekymppisen lapsettoman pariskunnan, joka on päätynyt tähän ratkaisuun. Ovat olleet yhdessä toistakymmentä vuotta. Ilmeisesti parantanut heidän suhdettaan ja helpottanut arkea.

5 vuotiaanako ovat ruvenneet olemaan? Vai miten voivat olla alle komekymppisiä ja toistakymmentä vuotta yhdessä?

Vierailija
6/13 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta olisi paras systeemi, että miehet asuisivat keskenään ja naiset keskenään kylissä jotka ovat 50m päässä toisistaan ja pimeällä paritteluhaluiset kohtaisivat metsässä.

Vierailija
7/13 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5 vuotiaanako ovat ruvenneet olemaan? Vai miten voivat olla alle komekymppisiä ja toistakymmentä vuotta yhdessä?

Sama kiinostaisi minuakin

Vierailija
8/13 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen huono matikassa mutta esim 29-12 Mäkin olin 30-vuotiaana ollut yli 10 vuotta mieheni kanssa.

Vierailija
9/13 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis tarkoitan tuolla 29-12 jutulla 29-vuotiaita jotka olisivat olleet yhdessä 12 vuotta. Ihan vaan esimerkkinä.

Vierailija
10/13 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Aikuisten keskinäinen haluaminen haihtuu siihen, että asutaan samassa osoitteessa.

Vierailija
11/13 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä varmasti olisi pelastus tai tuho, mutta nyt kaikki 100% mun harteilla + valitus mieheltä  asioista. Jos olisi eri osotteet niin mun "työ" vähenisi kun ei tarvis yksin hoitaa 3 ihmisen jäljet vaan vain 2 ihmisen jäljet eikä tarvis kuulla siihen päälle valitusta. Jos ois yksin lapsen kans niin jaksais paremmin kun tietäs että pitäs jaksaa itse ja ei pystyis vaatiin mieheltä niinpaljon. Mun valitus ja nalkutus loppuis kanssa.

Vierailija
12/13 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minusta olisi paras systeemi, että miehet asuisivat keskenään ja naiset keskenään kylissä jotka ovat 50m päässä toisistaan ja pimeällä paritteluhaluiset kohtaisivat metsässä.

Kiva idea!

Vierailija
13/13 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme lasta ja asun yksin. Hyvin toimii! :) Mulla on miesystävä, joka on myös nuorimman isä. Lapsi sai tulla, vaikka emme näillä näkymin ikinä tule muuttamaan yhteen. Edellisen jälkeen päätin ettei enää ikinä toista aikuista saman katon alle. Se ei tiedä kuin ongelmia ja ylimääräistä työtä... Näillä siis mennään ja toimii hienosti! Mies käy täällä silloin kun sovitaan, välillä aika useinkin. Täällä ollessaan hän on lasten kanssa, kokkaa ja siivoilee ja tekee "miesten hommat". Seksiä on paljon ja se on mahtavaa. En todellakaan vaihtaisi tätä muuhun järjestelyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme