Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan normaali käytäntö ruokakaupassa, että lattialle pudonneet vihannekset nostetaan takaisin myyntihyllyyn.

Vierailija
16.07.2016 |

Eikä edes pudonneet juuri vaan olivat olleet siellä lattialla ties kuinka kauan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakaan en ota enää maistiaisia, jossa asiakas itse ottaa tikun ja pitäisi heittää se käytön jälkeen roskiin. Yks naikkonen heitti sen takas puhtaisiin ja puolisoineen juoksi karkuun tajuttuaan mitä teki. Yökkis.

Vierailija
2/4 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa joskus töitä tehneenä ne vihannekset piti laittaa takaisin siihen myyntihyllyyn elleivät olleet menneet huonoksi. Itse suosin pakastevihanneksia koska ne ovat terveellisempiä eivätkä epähygieeniset ihmiset ole näpelöineet niitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia ne vihannekset huuhdellaan.. vihannekset ja hedelmät pyörii lattiolla jo varastoista lähtien

Vierailija
4/4 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo teidän kanssanne... Miten se vihannes nyt pilalle menee, jos se on käväissyt lattialla? Kun ne kuulkaas siellä maatilalla kasvaessaan on mullan, lannotteiden ja paskaisten keruukoneiden/kerääjien käsienkin kanssa tekemisissä!

Jos vihannes ei ole kolhiintunut, niin totta kai ne nostetaan takaisin myyntiin. Jos minä itse asiakkaana pudotan vahingossa jotakin, ostan sen itse, pesen kotona ja syön hyvällä halulla.

Jos en tarvitse ko. vihannesta, nostan sen takaisin tiskiin.

Siksi vihannekset pestään ennen käyttöä.

Pikkuisen kuulostatte neuroottisilta kyllä. Ei ihme, että allergiat yleistyvät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme