Boogaboot
Phil&tedsit taitaa olla jo ihan out, käytiin Tukholmassa ja meinasi epäusko iskeä kun laskun päivän kävelyllä n. 40 boggikset ja ehkä viidet muun merkkiset rattaat😶
Näyttää olevan myös hinnoittelu kohdillaan kun kävin katsomassa valikoimaa netistä ...
Mikä niissä on nyt niin ihmeellistä että kaikki tuntuu haluavan sellaiset ?
Kommentit (5)
Minusta ne on kauheita! Mitkään ei miellyttänyt silmään ja jostain luin myös, että renkaiden kumit on jotain tusinatavaraa ja rikkoutuu herkästi.
Meillä on stokket. Tällä hetkenä tuplina, eli sisaristuin rungon alaosassa. Kapeat ja kevyet. Vierimallisia tuplia oon aina kauhistellut muilla, kun eivät meinaa minnekään mahtua. Peräkkäin olevat istuimet ovat paljon kätevämpiä! 👌🏽
Niihin saa muodikkaita peitekuoseja, hirveään hintaan tottakai. Hipsterimusthavet
olen useammalta tutulta kuullut, etteivät ole hintansa arvoiset. Muoviset pilipalilelut. Kaksikin kaveria ovat myymässä omiaan ja ostamassa toisia tilalle. Yksi kaveri on käyttänyt omansa kahdesti takuukorjauksessa ja osti rattaat marraskuussa.
Mutta trendikkäät ovat. Kloonimutsien must havet. Olin pienessä kaupungissa katutapahtumassa. Odottelin miestä ja lasta pidemmän tovin ja ehdin katsella ohikulkevaa porukkaa. 90%:lla äideistä oli bugikset, jossa roikku mini-kånken, lapsilla päällä gugguuta ja mini rodinia ja jaloissa Niken air maxit.
Muoti-ilmiö, hyvä brändi. Täällä maaseudulla taas ei juuri Bugiksia näe :)