Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pystyisi sellaiseen elämään, jossa elän rivitalossa Espoossa pappaantuneen insinöörin kanssa

Vierailija
16.07.2016 |

Samanlaiset ajatukset itsellänikin. http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001220881.html

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse siis nelikymppisistä miehistä. Toinen osuva kommentti mielestäni oli 'En voi myöskään sietää 40-vuotiaita miehiä, jotka pröystäilevät autoillaan.'

Vierailija
2/17 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä niin, löytääpähän insinööripolokin järkevämpää ja aikuismaisempaa seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en haluaisi elää sellaista elämää, jossa tunkisin itseäni mauttomiin piukkoihin mekkoihin ja poseeraisin julkisuudessa tissit ja takamus tykyllä.

Onneksi jokainen voi valita, miten elää.

Vierailija
4/17 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi joku ylipäätänsä haluaa asua rivitalossa.. Lapsena jouduin asumaan peräti 4:ssä eri rivarissa ja kerran omakotitalossa. Kerrostalo jossa lasitettu parveke on paras mun mielestä!

Vierailija
5/17 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ajatus vanheta yhdessä mieheni kanssa on ihana. En jaksaisi elämää jossa joka toinen vuosi joutuisin vaihtamaan kumppania nuorempaan ja tyhmempään.

Vierailija
6/17 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on valinta. Voit valita toisin.

Vierailija
7/17 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu otta finski-inssin? Oikeistolaisen, käytöstavattoman ja sivistymättömän juntin joka ei nykyisin edes saa töitä.

Vierailija
8/17 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi puhua jostain ammattiryhmästä noin ilkeästi? Kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen julkisuudessa.

Vierailija
9/17 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiintoinen juttu. Mielenkiintoista oli myös, että muut parit keskittyivät kehumaan suhdettaan ja toisiaan, Penttilä haukkumaan muita. Ikävää, että hän kokee siihen tarvetta. Varmasti hänen suhteensa olisi hyvä ja tärkeä ilman muiden alentamistakin. Aika tasotonta.

Vierailija
10/17 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännä kuinka nelikymppisestä miehestä saadaan pappaantunut wanhus. Itse nelikymppisenä vireänä ja komeana sekä huippuunsa treenattuna ei voi kuin naureskella noidenkin ihmisten asenteille. No, ei se ole minulta pois.

Vierailija
11/17 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun unelmani olisi mennä naimisiin insinöörismieheni kanssa ja muuttaa hänen kanssaan Espooseen rivariin. Hän saisi myös pappaantua ajan myötä.

Vierailija
12/17 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappaantunut insinööri. Empä ymmärrä koko käsitettä. Kannattaisi tutustua niihin insinööreihin paremmin, ei ammatti ole yksi massa. Joukossa on pitkätukkaisia rokkareita ja todella tylsän tiukkapiposia tyyppejä, mutta myös kaikkea siltä väliltä.

Paritalossa 5-kymppisen insinöörin kanssa asuva ja vielä Espoossa

Vierailija
13/17 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ajatus vanheta yhdessä mieheni kanssa on ihana. En jaksaisi elämää jossa joka toinen vuosi joutuisin vaihtamaan kumppania nuorempaan ja tyhmempään.

Väität siis että kaikki nuoremmat ovat tyhmiä. Ei pidä paikkaansa!!!

Vierailija
14/17 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekö on elämän ja parisuhteen ainoa mahdollisuus ja päätepiste? Että mitään muuta ei ole sen ja Susanna Penttilän ratkaisun välillä?

Aika mielikuvituksetonta porukkaa olette näköjään.

Vierailija
15/17 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi joku ylipäätänsä haluaa asua rivitalossa.. Lapsena jouduin asumaan peräti 4:ssä eri rivarissa ja kerran omakotitalossa. Kerrostalo jossa lasitettu parveke on paras mun mielestä!

Mä vietin lapsuuden okt:ssa, jossa riitti neliöit siivottavaksi, ympärillä puutarhaa hoidettavaksi. Lisäksi oli vielä kesämökki metsäpalstoineen ja mansikkapeltoineen. Kaikki lomat olivat työleirejä suunnilleen. Aikuisena olen valinnut kerrostaloasunnon (isolla lasitetulla parvekkeella), ihanan helppoa! Huvittaa monesti, että sen okt:n "saavuttaneet" kuvittelevat sen olevan kaikkien unelma. Tälläkin palstalla usein "okt osoittaa, että elämässä on kyennyt saavuttamaan tavoitteita"-läppää 😕 .

Vierailija
16/17 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset ihmiset, jotka eivät ymmärrä, että ihmiset ovat erilaisia ja heillä on erilaisia tavoitteita, tapoja ja päämääriä, ovat typeriä.

Vierailija
17/17 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tuo kuvio on tosi helppo välttää, jos ei sitä elämältään halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi