Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Les Mills-ohjaajan palkka nykypäivänä?

Vierailija
16.07.2016 |

Paljonko palkka om verokortilla tai toiminimellä laskuttaessa?

Netistä löytyy vain todella vanhoja keskusteluja, vuoden 2012 palkat ovat varmaan nousseet?

Miksi ihmiset ovat jopa anonyymisti todella nihkeitä kertomaan palkkaansa?

Eli löytyykö täältä esim bodypump tai combat ohjaajaa? Paljonko saat palkkaa yhdestä ohjauksesta?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/14 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se taitaa olla hyvin ohjaaja- ja salikohtaista. Tietääkseni ohjaaja voi saada ihan mitä tahansa palkkaa. Itse saan seuran jumpasta 17€/tunti. Eli pitkälti vapaaehtoistyötä meidän seuratoiminnan hyväksi. Tuntien suunnitteluun menee myös aikaa, josta ei saa korvausta. Jos on valmiin, rekisteröidyn tuotteen lisenssiohjaaja, eli vaikka zumban tai body combatin, korvaus on tietysti isompi. Itse olen käynyt vain aerobic-ohjaajan kursseja yms., jotka ovat liiankin kalliita.

Vierailija
4/14 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se taitaa olla hyvin ohjaaja- ja salikohtaista. Tietääkseni ohjaaja voi saada ihan mitä tahansa palkkaa. Itse saan seuran jumpasta 17€/tunti. Eli pitkälti vapaaehtoistyötä meidän seuratoiminnan hyväksi. Tuntien suunnitteluun menee myös aikaa, josta ei saa korvausta. Jos on valmiin, rekisteröidyn tuotteen lisenssiohjaaja, eli vaikka zumban tai body combatin, korvaus on tietysti isompi. Itse olen käynyt vain aerobic-ohjaajan kursseja yms., jotka ovat liiankin kalliita.

Niin, siis unohdin mainita, että olen fysioterapeutti peruskoulutukseltani, mutta työskentelen hiukan toisenlaisessa työssä myynnin alalla, enkä ole vuosiin tehnyt kuntoutuksen parissa töitä

Vierailija
5/14 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viestistä :)

Lisää kommentteja kaipaan, varsinkin lisenssiohjaajilta :)

Vierailija
6/14 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 alkaa nykypäivänä olemaan jo huono tuntipalkka täällä pohjoisessa. Lähemmäs kolmeakymppiä, joissain jopa ylikin. Siis jos ohjaa vain tuntityönä. Kuukausipalkkalaiset, eli jotka on salilla päivätöissä, saavat vähemmän koska tunnit usein sisältyy kk-palkkaan.

Vierailija
7/14 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse työskentelen isossa liikuntakeskusketjussa pk-seudulla ja 20€/h on palkka. Ohjaan lisenssitunteja kuten BODYCOMBAT-tuntia ja muita mitkä ei ole LessMills-tunteja (sama palkka).

Vierailija
8/14 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika kovia palkkoja yllä kerrottu. alallahan ei ole työehtosopimusta, joten matalapalkkatyöstä on kysymys. omalla salilla ohjaajat antavat mielellänsä tuntinsa toiselle ohjaajalle, jos pääsevät vastaanottoon tuuraamaan, koska siinä on parempi palkka ja selvästi helpommalla pääsee. saavat toki valmistelutunnista myös palkan, mutta aika lailla kympin hujakoilla mennään tuntipalkoissa.

Vierailija
9/14 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä paikalla ketään, kuka tietäisi tämän päivän palkatietoja? Ohjaako kukaan muka alle 20e tuntipalkalla? Jos tekee vaikka pari kolme ohjausta viikossa päivätyön päälle,niin paljonko kuukaudessa tuosta ohjaamisesta jää nettona?

Vierailija
10/14 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/14 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ohjannut aikoihin, mutta tuntipalkkalaisena en alle 30 lähtisi.

Vierailija
12/14 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksetaanko niiden tuntien opettelusta erikseen?

Vierailija
13/14 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ohjannut aikoihin, mutta tuntipalkkalaisena en alle 30 lähtisi.

Taitaa olla ala jossa niitä tulijoita kyllä on ihan jonoksi asti. 

Vierailija
14/14 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän