Les Mills-ohjaajan palkka nykypäivänä?
Paljonko palkka om verokortilla tai toiminimellä laskuttaessa?
Netistä löytyy vain todella vanhoja keskusteluja, vuoden 2012 palkat ovat varmaan nousseet?
Miksi ihmiset ovat jopa anonyymisti todella nihkeitä kertomaan palkkaansa?
Eli löytyykö täältä esim bodypump tai combat ohjaajaa? Paljonko saat palkkaa yhdestä ohjauksesta?
Kommentit (14)
Se taitaa olla hyvin ohjaaja- ja salikohtaista. Tietääkseni ohjaaja voi saada ihan mitä tahansa palkkaa. Itse saan seuran jumpasta 17€/tunti. Eli pitkälti vapaaehtoistyötä meidän seuratoiminnan hyväksi. Tuntien suunnitteluun menee myös aikaa, josta ei saa korvausta. Jos on valmiin, rekisteröidyn tuotteen lisenssiohjaaja, eli vaikka zumban tai body combatin, korvaus on tietysti isompi. Itse olen käynyt vain aerobic-ohjaajan kursseja yms., jotka ovat liiankin kalliita.
Vierailija kirjoitti:
Se taitaa olla hyvin ohjaaja- ja salikohtaista. Tietääkseni ohjaaja voi saada ihan mitä tahansa palkkaa. Itse saan seuran jumpasta 17€/tunti. Eli pitkälti vapaaehtoistyötä meidän seuratoiminnan hyväksi. Tuntien suunnitteluun menee myös aikaa, josta ei saa korvausta. Jos on valmiin, rekisteröidyn tuotteen lisenssiohjaaja, eli vaikka zumban tai body combatin, korvaus on tietysti isompi. Itse olen käynyt vain aerobic-ohjaajan kursseja yms., jotka ovat liiankin kalliita.
Niin, siis unohdin mainita, että olen fysioterapeutti peruskoulutukseltani, mutta työskentelen hiukan toisenlaisessa työssä myynnin alalla, enkä ole vuosiin tehnyt kuntoutuksen parissa töitä
Kiitos viestistä :)
Lisää kommentteja kaipaan, varsinkin lisenssiohjaajilta :)
25 alkaa nykypäivänä olemaan jo huono tuntipalkka täällä pohjoisessa. Lähemmäs kolmeakymppiä, joissain jopa ylikin. Siis jos ohjaa vain tuntityönä. Kuukausipalkkalaiset, eli jotka on salilla päivätöissä, saavat vähemmän koska tunnit usein sisältyy kk-palkkaan.
Itse työskentelen isossa liikuntakeskusketjussa pk-seudulla ja 20€/h on palkka. Ohjaan lisenssitunteja kuten BODYCOMBAT-tuntia ja muita mitkä ei ole LessMills-tunteja (sama palkka).
aika kovia palkkoja yllä kerrottu. alallahan ei ole työehtosopimusta, joten matalapalkkatyöstä on kysymys. omalla salilla ohjaajat antavat mielellänsä tuntinsa toiselle ohjaajalle, jos pääsevät vastaanottoon tuuraamaan, koska siinä on parempi palkka ja selvästi helpommalla pääsee. saavat toki valmistelutunnista myös palkan, mutta aika lailla kympin hujakoilla mennään tuntipalkoissa.
Onko täällä paikalla ketään, kuka tietäisi tämän päivän palkatietoja? Ohjaako kukaan muka alle 20e tuntipalkalla? Jos tekee vaikka pari kolme ohjausta viikossa päivätyön päälle,niin paljonko kuukaudessa tuosta ohjaamisesta jää nettona?
En ole ohjannut aikoihin, mutta tuntipalkkalaisena en alle 30 lähtisi.
Maksetaanko niiden tuntien opettelusta erikseen?
Vierailija kirjoitti:
En ole ohjannut aikoihin, mutta tuntipalkkalaisena en alle 30 lähtisi.
Taitaa olla ala jossa niitä tulijoita kyllä on ihan jonoksi asti.
Up