Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juon viiniä ja syön pastaa. ...

Vierailija
15.07.2016 |

....yksin :(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upp juttuseuraa kaipailisin

Vierailija
2/14 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie juon kaljaa yksin. Tosi kurja olo kun ei saa miehen kanssa sovittua asioita. Ja lääkitsen itseäni alkoholilla. Mikä sun tilanne? Onko miestä, vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis piti tuohon kirjoittaa miestä tai naista, lähti viesti vähä etuajassa. :)

Vierailija
4/14 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on 23v sinkku. Nainen siis ja vieläpä neisyt. Tekisi mieli vaan mennä lähiräkälään ja iskeä joku mies niin sentään siitä neitsyydestä pääsisi. Plääh, palstakin sulkeutuu kohta

Vierailija
5/14 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainiin, mikä sun ja sun miehen välejä hiertää? Ap

Vierailija
6/14 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot Tampereelta päin niin ei tarvi mennä räkälään, voit tulla suoraan mun luo. Lupaan tyydyttää sut hellästi ja antaa sulle elämäsi voimakkaimman orgasmin.

Vierailija
7/14 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sähän oot vegaani viiniä j pastaa   :) :) :) Kaikki pointsit sullee!!!!!!! mä niin tsemppaan kaikkeja vegaaneja me pelastetaan maailma eiks jee??????

8/14 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksu87 kirjoitti:

Hei sähän oot vegaani viiniä j pastaa   :) :) :) Kaikki pointsit sullee!!!!!!! mä niin tsemppaan kaikkeja vegaaneja me pelastetaan maailma eiks jee??????

Pastassa voi olla munia, maitoa ja voita :o

9/14 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perämies666 kirjoitti:

Vendaze kirjoitti:

miksu87 kirjoitti:

MUN PASKASSA ON FLOORAA PAKETILLINEN

VOI EI, SIINÄHÄN ON MUOVIA!

10/14 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perämies666 kirjoitti:

Vendaze kirjoitti:

Perämies666 kirjoitti:

Vendaze kirjoitti:

miksu87 kirjoitti:

MUN PASKASSA ON FLOORAA PAKETILLINEN

VOI EI, SIINÄHÄN ON MUOVIA!

LUETUN YMMÄRTÄMISTÄ, SIIS PAKETILLINEN, EI PAKETTI SYÖN PAKETILLISEN VOITA PÄIVÄSSÄ ETTÄ PYSYY PAIKAT LIUKKAANA

MUTTA KUN SIINÄ FLOORASSA ITSESSÄÄN, SIINÄ HAALEAN KELTAISESSA MASSASSA ON MUOVIA SEASSA! GOOGLAA MARGARIININ SISÄLTÖ!

Vierailija
11/14 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vendaze kirjoitti:

miksu87 kirjoitti:

Ei kyl oo ku vehnäjauhoo ja vettä eikä vegaani muuta tarvii niih. ne vitamiinit sunmuut voit työntää sanonko minne. Me tiedostavat otetaan ne pillereinä ku se on ekoloogista ja eettisstä ja sympaattista. tällee mä vegefoorumista luin et pelkän vehniksen syönti on ihan ok siin on ne kaikki.

Vierailija
12/14 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

viistoista yläpeukkua vauvan moderaattoritiimille. tää on sitä asiallista keskustelua jjota ei tartte poistaa :DDDDDDDDD

Vierailija
13/14 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join olutta enkä syönyt mitään, yksin :(. Kun luin ketjun, alkoi tehdä mieli pastaa. En siinä yöllä jaksanut ryhtyä sellaista vääntämään, mutta onneksi olin ostanut munanuudeleita. Niitä söin niin sain sentään jotakin :) Kello oli jo niin paljon, etten enää voinut osallistua keskusteluun.

Vierailija
14/14 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksu87 kirjoitti:

Viini harvemmin on vegaanista, usein on kananmunanvalkuaista, luujauhoa tms. käytetty.