Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gelee Royale

Vierailija
15.07.2016 |

Kenelläkään kokemuksia Gelee royale-valmisteesta? Auttaako epäsäännöllisiin kuukautisiin tms? Kaikki kokemukset (niin negatiiviset kuin positiivisetkin) tähän ketjuun!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että se auttaa juuri epäsäännöllisiin kuukautisiin, mutta se voimistaa ovulaatiota. Ovulaatio tuntuu selkeämmin, jos sitä ei ole aikaisemmin tuntenut. Sehän sisältää vehnänalkioöljyä ja siten tuskin mitään niin erikoista ainetta, vaikka sitä paljon mainostetaan. Hedelmällisyyslääkäri Dextrasta ei ollut edes kuullut koko aineesta ja sanoi, ettei suosittele sitä. Mutta kyllä se jotain tekee, koska ovulaatio tuntuu niin selkeästi.

Vierailija
2/3 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokeilin yhden kierron. Ovulaatiokivut oli tosiaan aika kovat ja mulla oli siinä kierrossa niin kamalat PMS-oireet, että lopetin siihen yhteen kokeiluun.

Eli kyllä ne johonkin vaikuttaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvistaa ainakin mulla kehon hormonitoimintaa: kuukautiset säännöllistyy, kierto normalisoituu, ovulaatio vahvistuu, limakalvot on paremmassa kunnossa.

Ja se pitää vielä mainita, että molemmat lapset on meillä saaneet alkunsa gelee royale-kuurin loppuvaiheessa. En usko sen olevan pelkkää sattumaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme