Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi 16v tyttären kanssa jolla pahin angsti päällä?

Vierailija
15.07.2016 |

Hänen kaksos veljensä sai ottaa mökille mukaan tyttöystävänsä, mutta tyttäreltä kielsin poikaystävät kunnes täyttää 18 tai asuu omillaan. Tästäkös murkkuikäinen tyttö raivostui ja alkoi heittelemään tavaroita. Piti kädestä vetää autoon että suostui tulemaan mökille.

Mikä avuksi? Hänen äitinsä nukkui pois lasten ollessa pieniä joten pelkään että tytöllä ei ole kunnollista naisen mallia ollut kun on noin nenäkäs.. Toki isovanhemmat ovat ihania ja auttaneet, mutta silti aina kauhean känkkäränkkä.:(

M45

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Vuoden isä palkinto sulle.

Vierailija
2/9 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo... Ei kukaan järkityyppi kohtele tyttöä ja poikaa noin eri tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo? ei kai kukaan oikeasti noin lapsiaan kohtele. Lapset ansaitsevat tasaarvoista kohtelua, sukupuolesta riippumatta! Jos poika sai ottaa mökille mukaan tyttöystävänsä, täytyy tytön saada ottaa mukaan myös poikaystävänsä. On ihan älytöntä ja sairasta kieltää teini-ikäiseltä myöskin seurustelu, se kuuluu normaalisti siihen ikään. Minä aloitin seurustelun 13-vuotiaana, 16v muutin omilleen, 18v sain lapsen ja 23v sain lapsen. Anna nyt sen tytön aikuistua jo rauhassa.. niin loppuu nuo turhanpäiväset "angstit" . :) ja luonnostaan voi olla myös hyvin tempperamenttinen, itsekin olen ja vaikka oon nyt jo 25v, ei se mun tempperamenttisuus oo mihkään kadonnu.

Vierailija
4/9 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on se kumma miten lapset alkaa kiukutella turhasta ja känkkäränkkäillä kun niitä kohtelee epäoikeudenmukaisesti. On se kumma!

Vierailija
5/9 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, on se kumma miten lapset alkaa kiukutella turhasta ja känkkäränkkäillä kun niitä kohtelee epäoikeudenmukaisesti. On se kumma!

Sitten kun itse saat lapsia niin toivottavasti sinäkin asetat jotain rajoja heille. Minulla on isänä oikeus päättää tuoko tyttäreni poikia kotiini. Ajattelen hänen parastaan ja varmasti muutaman vuoden päästä vähän viisastuttua hänkin minua siitä kiittää.

AP

Vierailija
6/9 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär suuttui kyllä ihan aiheesta. Ei voi sallia toiselle ja kieltää toiselta, todella epäreilua.

Oletko tutustunut poikaystävään, onko kunnollinen poika? Entä luotatko tyttäreesi?

Onko taustalla oma pelkosi, että pelkäät tytölle tapahtuvan jotain pahaa tai menettäväsi hänet kuten tytön äidin? Tuntuisi olevan? Asia kannattaa käsitellä itsesi kanssa ja tarvittaessa ammattilaisen. Puhu myös tyttösi kanssa asiasta. Voiko hän puhua poikaystäväjutuista sinulle tai onko joku muu aikuinen, jonka kanssa hän voisi käydä "isojen tyttöjen keskustelut"?

Kannattaa pyytää anteeksi ja kertoa, että olit tyhmä. :-) poikaystävät on tuon ikäisille normaaleja ja jos kiellät, niin luultavasti vain tapailevat salaa. Tee vain selväksi, että ei pidä antaa sitten painostaa itseään mihinkään ja muistaa kunnon ehkäisyn tarvittaessa.

Vierailija
7/9 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun itse saat lapsia niin toivottavasti sinäkin asetat jotain rajoja heille. Minulla on isänä oikeus päättää tuoko tyttäreni poikia kotiini. Ajattelen hänen parastaan ja varmasti muutaman vuoden päästä vähän viisastuttua hänkin minua siitä kiittää.

AP

Joo, ja ap kiittelee tytärtään ihan just kohta kun se tekee susta isoisän ihan tahallaan heti kun ap:n silmä välttää... :D

8/9 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulet poikasi hommaavan? Lukevat varmaan runoja ja nukkuvat eri huoneissa?

Vierailija
9/9 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ajattele sitten myös poikasi parasta, aseta rajoja ja kiellä tuomasta tyttöystävää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme