Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kusipää ystävä!!

Vierailija
15.07.2016 |

Hei palstalaiset!
Haluan kertoa teille pienen tarinan parhaan ystäväni muuttuneesta käytöksestä minua kohtaan.
Kesä alussa hän tapasi erään miehen, jonka kanssa alkoi todella nopeasti seurustelemaan. Heti, kun tämä miekkonen tuli kuviohin on ystäväni alkanut tasaisesti feidailemaan minua. Kavereni saattaa vastata viesteihini parin päivään viiveellä jos ollenkaan. Hän myös on järjestelmällisesti perunut sopimiamme tapaamisia.
Pisteenä i:n päälle hän perui yhteisen festarimatkamme, jonne olimme ostaneet liput jo keväällä. Olimme suunnitelleet matkaa aivan innoissamme koko kevään ja alkukesän.
Tekosyyksi nro. 1 hän keksi ettei ole telttaa ja muita varusteita. -ok! Ei siinä mitään, minulla kun on ylimääräinen teltta ja muut varusteet. Ei hätää siis! Niin ainakin luulin...
Noh tekosyy nro. 2 olikin ettei hänellä ole rahaa! Sanoin hänelle ilomielin lainaavani festareille rahat ja olisimme menossa minun autollani joten kyytikin valmiina. Ei hätää?
MUTTA tekosyy nro 3 saa vereni kiehumaan!!!!! Hän VALEHTELEE minulle päin naamaa, että on EHKÄ raskaana! Voi luoja! Tunnen ystäväni todella hyvin ja nään hänen naamastaan ja kuulen äänensävystä koska valehtelee.
Kysyin häneltä onko hän tehnyt raskaustestiä. Vastasi kyllä, mutta sanoiki hätäisenä perään, että "voihan se näyttää väärin, vai mitä?" Olin kuin puulla päähän lyöty. Hän sanoi tekevänsä seuraavana aamuna uuden testin. Kun kysyin sitten, että tekikö testiä, niin ei kuulemma ollut muistanut kokoasiaa?? Niin varmaan!
Kyllä raskaus on sellainen asia, että kuka tahansa nainen haluaa siitä saada aina HETI 100% varmuuden eikö totta? Tästä on nyt siis yli viikko aikaa, eikä hän ole vieläkään tehnyt uutta testiä....
Eniten minua loukkaa ystäväni käytöksessä se, että hän varsin hyvin tietää minun ja mieheni menettäneen vauvamme viimekesänä sikiövaurioiden takia:'( kuinka hän kehtaa alkaa huijaamaan minua tuollaisilla asioilla?
Edes tämä hänen poikaystävänsä ei tiennyt tästä hänen "raskaudestaan" mitään. Vaikka kysyin ystävältäni onko kertonut poitsulleen. Hän ei tiedä, että kysyin tästä hänen poikaystävältään.
Olen tänään menossa käymään ystäväni postilaatikolla pudottamassa hänen vara-avaimet jotka ovat minulla ja sen festarilipun.. :(

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi pitkään putkeen kirjoitettu teksti! On vähän tunteet pinnassa :(

Olisiko teillä mitään neuvoja asian suhteen? Mitä minun kannattaa sanoa hänelle jos hän tulee avaamaan oven?

-Ap

Vierailija
2/16 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkääs teinit sinne demiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä noita "ystäviä", jotka hylkäävät kaverinsa kun puoliso astuu kuvioihin. Haluaako porukka oikeasti kyhnätä vain sen puolisonsa kanssa? Mulla ainakin hajoaisi pää, jos en pääsisi näkemään ketään muita ihmisiä kuin miestäni, ja tällä kannalla olin myös silloin suhteen alkuhuumassa.

Vierailija
4/16 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ystävälle tilaa, hän on nyt rakastunut ja  hänen maailmankatsomuksensa on tällä hetkellä muuttunut siitä entisestä menevästä sinkkutytöstä. Jos olet hänen todellinen ystävä, ymmärrät kyllä, ja maltat antaa toiselle tilaa. Jos taas koet, että teillä on muutenkin vähän eri arvot/ette enää tule toimeen niin hyvin, niin sitten voit jättää ystävän taaksesi.

Tiedän itsekin, kuinka tuommoinen sattuu ja harmittaa, mutta tiedostan myös sen, että itsekin parisuhteessa nautin kotona oleskelusta miljoonasti enemmän, kuin ulkona rilluttelemassa olemisesta.

Vierailija
5/16 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Jotkut sekoo tuolla lailla kun tapaa miehen. Mene yksin sinne festareille ja pidä hauskaa sydämesi kyllyydestä! Saat sieltä varmaan parempia kavereita.

Vierailija
6/16 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä noita "ystäviä", jotka hylkäävät kaverinsa kun puoliso astuu kuvioihin. Haluaako porukka oikeasti kyhnätä vain sen puolisonsa kanssa? Mulla ainakin hajoaisi pää, jos en pääsisi näkemään ketään muita ihmisiä kuin miestäni, ja tällä kannalla olin myös silloin suhteen alkuhuumassa.

Yhdessä keskustelussa moni oli sitä mieltä että ystävien näkemistä pitäisi supistaa muutamaan kertaan/kk kumppanin vuoksi.

Vierailija
7/16 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna ystävälle tilaa, hän on nyt rakastunut ja  hänen maailmankatsomuksensa on tällä hetkellä muuttunut siitä entisestä menevästä sinkkutytöstä. Jos olet hänen todellinen ystävä, ymmärrät kyllä, ja maltat antaa toiselle tilaa. Jos taas koet, että teillä on muutenkin vähän eri arvot/ette enää tule toimeen niin hyvin, niin sitten voit jättää ystävän taaksesi.

Tiedän itsekin, kuinka tuommoinen sattuu ja harmittaa, mutta tiedostan myös sen, että itsekin parisuhteessa nautin kotona oleskelusta miljoonasti enemmän, kuin ulkona rilluttelemassa olemisesta.

Aikamoista lässytystä. Rakastuminen ei tee kenestäkään valehtelija tai törkimystä. Pikemminkin oikea luonne tuli ilmi nyt.

Vierailija
8/16 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin vähän perääntyisin jos joku kaveri tuntuis tunkevan noin paljon iholle ku sä.

Vierailija
9/16 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska kaveri. Varmaan menettää muutkin ystävänsä tuolla menolla ja sitten kun eroaa miehestä, ei hänellä ystäviä enää ole.

Vierailija
10/16 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa minäkin mietin.. Eniten minua loukkaa se, että hän tietää kuinka paljon oman lapseni menetys minuun koski ja koskee vielkäkin... Minulle olisi ollut enemmän kuin fine jos hän olisi sanonut suoraan päin naamaa ettei haluakkaan lähteä koska tapasi tämän miehen.. Olen varma, että hän valehtelee raskaudesta sillä siitä ei saanut hiiskua sanaakaan hänen siskollee jonka kanssa hän puhuu KAIKESTA...

-ap

Vierailija
11/16 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sulla on mies. Mene festareille hänen kanssaan.

Vierailija
12/16 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo onneksi mies sentään lähtee nyt kanssani festarimatkalle. Hän onneksi on ymmärtänyt pahaa mieltäni ja sanoikin etten tee tuollaisilla ystävillä mitään.. Harmittaa vaan pirusti koska hän oli oikeasti minulle tärkeä ihminen. Kaikkea ei vaan pidä sietää:(

-ap

Vierailija
13/16 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun 'ystävälläsi' tulee kenties ryppy rakkauteen ja tulee uikuttamaan sinulle niin tee samoin, vastaa parin päivän viiveellä, jos ollenkaan. Jos hän tässä kohtaa ymmärtäisi käytöksensä ja tajuaisi pyytää anteeksi niin ehkä ystävyytenne olisi vielä pelastettavissa mutta, jollei ystävä edes huomaa miten väärin hän on käyttäytynyt sua kohtaan..

Ymmärtää ehkä vielä sen, että on rakastunut ja haluaisi vieyttää toisen kanssa 24/7 niin tajuaisi tämän itsekin ja sanoisi suoraan, että hän on ollut huono ystävä mutta valitettavasti kaikki huomio menee nyt uuteen poikaystävään, eikä niin että sovitaan silti tapaamisia mutta feidaillaan ja vielä valehdelleen.

Vierailija
14/16 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kusi?

Vierailija
15/16 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekeskeiset ihmiset on heikkoa tekoa. Älä välitä! Skippaa tuo ja lähde yksinään, löydät varmasti kavereita.

Vierailija
16/16 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet outo ja mustis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä