Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kertoi rakastavansa toista enemmän

Vierailija
15.07.2016 |

Kukaan muu kokenut sitä hetkeä kun rakastamasi mies kertoo rakastavansa sinua, mutta että hän kuitenkin rakastaa toista enemmän? Todella riittämätön olo. Mitä minulta puuttuu mitä toisella naisella on?

En tiedä kuinka pääsen hänestä yli. Aina kun yritän jatkaa elämääni hän ottaa yhteyttä ja kertoo välittävänsä. Aina menen siihen halpaan vaikka aluksi luulen etten mene. Tunteet vain ottavat vallan. Miksi hän minua lähestyy jos haluaa olla toisen kanssa? En oikein pysty uskomaan, että hän minua oikeasti rakastaisi, mutta mikä selittää sen sitten, että ennemmin tai myöhemmin hän ottaa yhteyttä...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa älä vastaa yhteydenottoihin.

Vierailija
2/8 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vain käyttää sinua pelinappulanaan pienessä romanttisessa leikissään, ottaa sinusta kaiken hyödyn irti minkä vain suinkin pystyy saamaan, ja sinä sallit tämän tapahtuvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella keljua toimintaa. Onko mies suhteessa tuon naisen kanssa, jota sanoo enemmän rakastavansa? Jos on, käytös on tosi kummallista. Jos taas ei ole tai tuntee siinä suhteessa epävarmuutta, saattaa olla, että hän itseään lohduttaakseen soittelee sinulle. Se on raukkamaista, jos hän ei halua suhdetta kanssasi ja ilmeisesti ei halua. Tosin ymmärrän jossain määrin sen, että hän ottaa yhteyttä, mutta hänen ei pitäisi kertoa välittävänsä sinusta, koska hän tietää sinun tunteesi häntä kohtaan. Mutta varsinkin miehet ovat suhdeasioissa tosi ajattelemattomia usein. 

Vierailija
4/8 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on tämän naisen kanssa suhteessa. Tämä hänen 'on - off'' leikki on kestänyt jo vuosia. Jotenkin pelkään ettei hän haluaisi olla edes ystäväni jos torjun hänet, mutta onhan se rankkaa välillä kuunnella heidän ihanasta elämästään.

Tämä nainen haluaisi tutustua minuun jopa, mutta en tiedä kestäisinkö nähdä heidät yhdessä. En tiedä miksi haluaa tutustua, kerta hän tietää tunteistani tätä miestä kohtaan. Mies painottanut etten saa kertoa hänen naiselleen hänen tunteistaan minua kohtaan tai että kuinka kauan tätä 'leikkiä' on jatkunut.

Tätä on jatkunut niin kauan, että en tiedä miten pystyisin olla vastaamatta hänelle. Välitän hänestä todella paljon. Tiedän ettei tämä tule ikinä etenemään, mutta tuntuisi oudolta vain katkaista rakastamansa henkilö kokonaan elämästään. -Ap

Vierailija
5/8 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia 18-vuotiaan toimintaa.

Vierailija
6/8 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut nyt tykkää kerätä ihailijoita ympärilleen. Sinun päätös haluatko olla tuossa asemassa. Mies nyt ei selvästi sinusta välitä, kunhan haluaa liehittelijöitä, sellasia aina valmiina -tyyppejä. Mulle toi ei sovi ja tollasesta tyypistä irtauduinkin jokunen kuukausi sitten. Kyllähän se kirpaisi muutaman viikon. Pistin kaikki estot päälle, ettei tyyppi enää ole saanut muhun yhteyttä. Nyt alkaa helpottaa.

Vierailija
7/8 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tällä miehellä on lopulta tunteita sinua kohtaan kerta kertonut sinusta naiselleen. Haluaa pitää sinut elämässään. En sitten tiedä pitääkö varana vain lähellä.

Vierailija
8/8 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tilanne. Olisi ehkä hyvä vähentää yhteydenpitoa ja lopettaa lopulta kokonaan.