Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudosti alkanut vapina levossa ja liikkeessä? - mistä voi johtua?

Vierailija
15.07.2016 |

Olen 22vuotias perusterve nainen. En käytä mitään lääkkeitä ja suvussani ei diabetesta kummempaa sairautta ole. Mitään stressiä en pode ja esimerkiksi kahvia en juo.

3kuukautta sitten kiinnitin erään aamun huomiota että molemmat käteni tärisivät. Kun otin kahvikuppia käteen niin käsi tärisi entisestään. Nyt tärinä on kestänyt 3kk ajan päivittäin. Tärinää on alkanut ilmenemään myös levossa. Joskus öisin on hankala nukkua kun tuntuu että kädet ja käsivarret tärisevät ikäänkuin sisältä päin ja vatkaisivat puolelta toiselle vaikka oikeasti eivät liiku.
Erityisen hankalaa on älypuhelimella kirjoittaminen koska sormetkin tärisevät kovasti.
Jos koitan pitää lyijykynää tai tyhjää haarukkaa ilmassa niin sormet ja käsi vapisee todella paljon. Mielestäni vapina on lisääntynyt koko ajan ja aiemmin sitä ei ollut levossa, mutta sitä ei ole kuin käsissä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaa ihmeellistä kun tämä keskustelu oli etusivulla, koska ihmettelen ihan samaa asiaa! Ihmeellinen tärinä alkanut yllättäen ja en tiedä mistä johtuu. Vapina on niin voimakasta että tänään melkein tipuin sängystä sen takia. Purkkeja, kelmuja jne en saa auki kun kädet vapisee :( olen myös nuori niin kuin sinä. Kärsin tosin muistakin oireista.

Vierailija
2/5 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaa ihmeellistä kun tämä keskustelu oli etusivulla, koska ihmettelen ihan samaa asiaa! Ihmeellinen tärinä alkanut yllättäen ja en tiedä mistä johtuu. Vapina on niin voimakasta että tänään melkein tipuin sängystä sen takia. Purkkeja, kelmuja jne en saa auki kun kädet vapisee :( olen myös nuori niin kuin sinä. Kärsin tosin muistakin oireista.

Mitä muita oireita on? En ole itse huomannut kuin ehkä olevani tavallista väsyneempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/5 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muita oireita on? En ole itse huomannut kuin ehkä olevani tavallista väsyneempi.

Juurikin väsymys. Sitten unettomuus ja masentuneisuus, pahoinvointi, oksentelu, refluksi, painajaiset, ruokahaluttomuus

Vierailija
5/5 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan tiedä???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan