Uskaltaako kukaan nainen myöntää olevansa yhdessä pienimunaisen miehen kanssa?
Aina kuulee vaan että kaikilla on joko sopiva tai kookas penis. Kenenkään en ole kuullut sanovan että miehellään olisi pieni.
Uskaltaako kukaan palstalainen myöntää miehensä pienimunaisuutta?
Kommentit (29)
Miehelläni on ehkä vähän keskivertoa pienempi, mutta ennen synnytystä sekin oli minulle välillä ikävän iso. Sittemmin miehen olisi pitänyt olla todella iso, että olisi tuottanut täyden tunteen. :-) Eli tuskinpa koolla on hirveästi väliä pidemmässä suhteessa kunhan vaan kumpikin tyydyttyy.
Miksi pitäisi olla nainen että saa vastata? Minä olen mies ja mun miehellä on pieni muna, 9cm, ja se on juuri minulle sopiva, en kestä kipua.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on muutakin kuin sukupuolielin. On ollut isompaa ja pienempää, lopulta muut asiat merkitsevät enemmän.
Riittävän paksu lompakko parantaa asiaa kummasti,
Ja tämä on varma tieto & vastaus lukitaan , säästyy samalla myös oljenkorret 😃
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla nainen että saa vastata? Minä olen mies ja mun miehellä on pieni muna, 9cm, ja se on juuri minulle sopiva, en kestä kipua.
Siis ihan oikeastiko ?
Oma 15 cm siis olisi jo todellinen leka ( hengenahdistaja ) vaikka omasta mielestäni keskikokoinen/pienehkö.
No se on sopiva,muut asiat miehessä korjaa niin paljon.Ennen vaivasi,nyt kun joskus eppari arvet vaivaa on koko vain hyvä.Ei se suurikaan ole mutta...
Tietosanakirja suoraa puhetta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan oikeastiko ?
Oma 15 cm siis olisi jo todellinen leka ( hengenahdistaja ) vaikka omasta mielestäni keskikokoinen/pienehkö.
Joo, oikeasti :)
Mun miehellä on 20cm ja on liian iso :( Seksi monesti sattuu ja liukkaria joutuu paljon käyttämään. Vaan minkäpä mies sille pituudellensa mahtaa, se on mitä on. Jotenkin se seksi kuitenkin aina on saatu onnistumaan loppujen lopuksi.
Pari vuotta olin pieni munaisen miehen kanssa,penis oli lyhyt ja ohut,kiveksetkin kun lapsella.
Yriitin vakuutella itselleni että ei se haittaa,yms. Mutta haittaahan se kun eihän se tuntunut yhdynnässä miltään!!!
Sentääs osas suutaan käyttää..
Miehelläni ei ole mikään katkarapu, mutta sanotaanko että olen saanut isompaakin. Tosin se ranteenpaksuinen, pastakauhan pituinen lerssi tuntui sanotaanko helvetin ikävältä, nii mielelläni "tyydyn" vähän vaatimattomampaan.