Joka päivä muistutuksia siltä miksi en halua lapsia
Metrossa noin esikoululaisen ikäinen lapsi kysyi äidiltä noin 1000 kertaa saman kysymyksen. Äiti vastasi joka kerralla samalla vastauksella, mutta ipana ei tajunnut. Olisin itse pamauttanut turpaan jo kolmannella kysymiskerralla.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Hei kuule lastenvihaaja, vaihda palstaa ☺ tää on vauva-lehden keskustelupalsta.
Tämä on aihe vapaa
Joo, lapset on kyllä tosi rasittavia, ja sitten sitä koko ajan pelkää pilaavansa lapsen, kun äitinä tekee mieli käyttäytyä noin :( Lapsi menee pilalle. Saa traumoja. Vihaa minua aikuisena. Joutuu terapiaan.
Vierailija kirjoitti:
Metrossa noin esikoululaisen ikäinen lapsi kysyi äidiltä noin 1000 kertaa saman kysymyksen. Äiti vastasi joka kerralla samalla vastauksella, mutta ipana ei tajunnut. Olisin itse pamauttanut turpaan jo kolmannella kysymiskerralla.
No mikä se kysymys sitten oli?
Joo.Teini-ikään kuuluu tietty väkivaltaisuus ja tunteiden säätely on vielä vajallista.Kyllä se menee sultakin ohi kun karvat rupee kasvamaan.
Seuraavalla kerralla vaihda teatraalisesti kiroillen ja niskojasi nakellem paikkaa.Vai oliko teini hiki liimannut sut penkkiin kiinni?Mee puristelemaan finnejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä se kysymys sitten oli?
Mua taas kiinnostaa miksi se kysyi sitä ap.n äidiltä.Oliko kyselijä sinä vai sun pikkusisar?Kenties uuden miehen kanssa tehty rakkauspakkaus joka vienyt nuorelta äidin?Tästäkö väkivaltaisuus?
Hei kuule lastenvihaaja, vaihda palstaa ☺ tää on vauva-lehden keskustelupalsta.