Aijon alkaa laihduttaa, vinkkejä saa antaa
Mitat 70kg ja 172cm. Haluaisin sinne 58-60kg tiputtaa. Suunnitelmana syödä vähemmän kuin kulutan.. iltasyömisen lopetan kokonaan koska sillon aina lähtee lapasesta (eli ei klo 18jälkeen mitään muuta kuin vettä). Et normi syömis rytmi muuten, pienemmät annoskoot ja ravitsevampi ruoka. Ei enää mitään mättöä ja herkut pois. Miltä kuulostaa? Vinkkejä vois kertoo:) liikuntaa harrastan lähes joka päivä. Millähän vauhdilla alkaa putoamaan? Riippuu tietysti energiavajeen suuruudestakin
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohda "aloitan laihduttamisen" ja tee sen sijaan pysyvä muutos ravinnon saantiisi. Kun palaat entiseen, lihot melko todennäköisesti takaisin.
Pienennä annoskokoja, mutta syö silti monipuolisesti, nauti joskus herkkujakin pienimuotoisesti ja juo paljon vettä. Ota rennosti, stressi saa ahmimaan. Paino ei putoa heti, tulokset voivat näkyä vasta pitemmällä aikavälillä. Sulla on myös oikeus repsahtaa, olet vain ihminen. Silloin palataan ruotuun ja jatketaan. Onnea uudelle elämälle!
Kiitos pajon asiallisesta vastauksestasi:) tarkoitus olisi että muutos pysyisi sitten jatkossakin.. Tämä alku vain tuntuu hankalalta. Veden juomista olenkin tässä alkanut lisäämään runsaasti ja annoskoot on ehkä itselle se pahin haaste, kun tulee usein syötyä liikaa. Kyl tää tästä kunhan alkuun pääsee...:) ap
Vastasin vähän oudosti, kun sullahan oli siellä nuo hyvät pointit jo :D Luin varmaan jotenkin niin, etten jostain syystä sisäistänyt kaikkea :) Väsy...
Mä olen saanut painoa pois jo melkein 30 kiloa, eikä tule takaisin, vaikka joskus lipsunkin. Aloitan aina salaatilla ja yleensäkin kasviksilla, ja sitten vasta ruoan pariin. Eipä sitä paljon ihminen elääkseen tarvitse :D
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, ettei ap sentään aijo lihota... -_-
Pikkuapina 🐒
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohda "aloitan laihduttamisen" ja tee sen sijaan pysyvä muutos ravinnon saantiisi. Kun palaat entiseen, lihot melko todennäköisesti takaisin.
Pienennä annoskokoja, mutta syö silti monipuolisesti, nauti joskus herkkujakin pienimuotoisesti ja juo paljon vettä. Ota rennosti, stressi saa ahmimaan. Paino ei putoa heti, tulokset voivat näkyä vasta pitemmällä aikavälillä. Sulla on myös oikeus repsahtaa, olet vain ihminen. Silloin palataan ruotuun ja jatketaan. Onnea uudelle elämälle!
Kiitos pajon asiallisesta vastauksestasi:) tarkoitus olisi että muutos pysyisi sitten jatkossakin.. Tämä alku vain tuntuu hankalalta. Veden juomista olenkin tässä alkanut lisäämään runsaasti ja annoskoot on ehkä itselle se pahin haaste, kun tulee usein syötyä liikaa. Kyl tää tästä kunhan alkuun pääsee...:) ap
Vastasin vähän oudosti, kun sullahan oli siellä nuo hyvät pointit jo :D Luin varmaan jotenkin niin, etten jostain syystä sisäistänyt kaikkea :) Väsy...
Mä olen saanut painoa pois jo melkein 30 kiloa, eikä tule takaisin, vaikka joskus lipsunkin. Aloitan aina salaatilla ja yleensäkin kasviksilla, ja sitten vasta ruoan pariin. Eipä sitä paljon ihminen elääkseen tarvitse :D
Ei se mitään, en ite ainakaan huomannut vastauksessasi mitään outoa :) mutta mee ihmeessä nukkumaaan jos väsyttää!! :P
Ja huhhuh kuinka paljon on lähtenyt painoa! Onnittelut täältä, varmasti vaatinut paljon työtä ja aikaa. Hyvä vinkki tuo, että alottaa syömisen noin päin, vatsa täyttyy sitten ennemmin siitä salaatista kuin pääruuasta. Ja eipä, joskus vaan tekee mieli kaikkea hyvää rankan työpäivän jälkeen. Itsekuria tää vaatii. :D kiitos jälleen :)) ap
Mulla annoskokoihin auttaa, että syön pienemmältä lautaselta. Ei mahdu niin paljoa sapuskaa sitten :)
Syö 3 kertaa päivässä, aamupala lounas ja illallinen. Turhat välipalat pois. Aikuinen kestää kyllä pientä näläntunnetta ja kroppa tottuu.
Vierailija kirjoitti:
Mulla annoskokoihin auttaa, että syön pienemmältä lautaselta. Ei mahdu niin paljoa sapuskaa sitten :)
Mä oon koittanut tätä keinoa, mut liian usein tulee sitten santsattua. Tiiän et pitäisi vaan lopettaa siihen yhteen annokseen, se on vaan niin vaikeaa jotenkin mulle. Mut kiitos vinkistäsi, lupaan yrittää tätä vielä ja kasvattaa samalla itsekuriani ☺ ap
Vierailija kirjoitti:
Syö 3 kertaa päivässä, aamupala lounas ja illallinen. Turhat välipalat pois. Aikuinen kestää kyllä pientä näläntunnetta ja kroppa tottuu.
Onko tämä siis terveellistä keholle? :) Vähän kuin joku minipaasto? Ap
Kiitos paljon sinulle ihana :) tsemppiä tarvitaankin! Ja niinpä näyttää olevan vähän epätahdikkaita ihmisiä täällä.. Ei voi välttyä. Osaan toivon mukaan olla välittämättä. 😅 ap