Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhottavin karkki?

Vierailija
14.07.2016 |

Mikä on inhottavin karkki, jota olet maistanut?

Kommentit (168)

Vierailija
121/168 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tykkää suklaasta. En tykkää koostumuksesta enkä mausta. Menettelee, jos on on keksiä mukana kuten suffelipuffeli tai kismet.

Englannin lakusta en tykkää, paitsi niistä tavallisista mustista. Kovista karkeista en tykkää enkä toffeesta. Dumlet on mulle ehkä pahinta mitä tiedän. Tahmeat karkit ei käy. Liköörikarkit on nou-nou (sekä alkoholin että sen suklaan takia). Vaahtokarkit on yök.

Voinee sanoa, että et ylipäänsä tykkää karkista.

Vierailija
122/168 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virolainen tai venäläinen "suklaa", joka maistuu todella pahalta.  

Saksalainen halpissuklaa, joka on samaa tai vielä kamalampaa kuin pääsiäismunien suklaa. 

Valkoinen suklaa, joka ei todellakaan ole suklaata, vaan ihraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/168 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kiss-kiss-karkki mikä taitaa olla fazerin parhaat sekoituksessa (taijotainsinnepäin) mukana. Oli ainakin silloin kun minä olin lapsi (nyt 40v). Semmonen pitkulainen karkki kääreessä ja kuoressa oli kissan kuva. Muistaako joku? Ihan hirveä.

Vierailija
124/168 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhokkeja on varmaan yhtä paljon kuin suosikkeja. Kaikkia ei voi muistaa, kun oon tietoisesti vältellyt niitä tietäessäni ne pahoiksi. Muutamia ällötyksiä:

Pihlaja- eli kettukarkit, Lauantaipussin tai irtokarkkilaarin vaaleanpunavalkoiset sienikarkit, mikä tahansa itäeurooppalainen bulkkisuklaa (maistuu lähinnä jauhoille), Bounty-kookossuklaa, Snickers.

Sitten on vaikka kuinka paljon sellaisia, joiden nimeä en enää muista. Esim. useimmat sitruunakarkit maistuu lähinnä Fairylta.

Miten voi olla tykkäämättä snickersistä? Mistä sitten tykkäät?

Oon allerginen pähkinälle, joten en söisi sitä, vaikka tykkäisinkin. Tiedän kuitenkin miltä se maistuu, enkä ole ikinä tykännyt siitä rasvaisesta maapähkinän mausta. Tykkään monista muista suklaista, salmiakista, lakuista, englantilaisesta toffeesta, monista hedelmäkarkeista yms.

Vierailija
125/168 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kiss-kiss-karkki mikä taitaa olla fazerin parhaat sekoituksessa (taijotainsinnepäin) mukana. Oli ainakin silloin kun minä olin lapsi (nyt 40v). Semmonen pitkulainen karkki kääreessä ja kuoressa oli kissan kuva. Muistaako joku? Ihan hirveä.

Muistan. Fazerin parhaat taitaa olla sellainen karkkipussi, ettei se kelpaisi tän päivän lapsille enää mitenkään päin, kun se ei tuntunut maistuvan monille lapsille vuosikymmeniä sittenkään. Mä tykkäsin Kiss kisseistä, mutta siinä pussissa oli monta muuta karkkia, jota inhosin, en vain enää muista, minkä nimisiä ne oli.

Vierailija
126/168 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää ylipäätään huonolaatuisista karkeista. Esim. amerikkalaiset, kunnolliset vaahtokarkit ovat herkkuani (samoin japanilaiset valmistavat näitä niin, että maistuvat samalta kuin lapsuudessani), mutta en voi sietää näitä vesitettyjä suomi-versioita. :x Niistä puuttuu se olennainen maku, rakenne on ihan outo ja ovat ällönmakeita, yök!

Liköörikarkkeja inhoan mutta lähinnä siksi että en pidä alkoholin mausta yhtään ja saan siitä yliherkkyysoireita.

Nuorempana tykkäsin Haribon hedelmä/viinikumikarkeista kovasti, ja niillä on edelleen parhaat paistetut munat (se karkki, duh), mutta nykyään tulee ihan outo, huono olo vähän sen jälkeen kun on noita syönyt?? Siis ihan fyysinen kuvotus. Onkohan niissä jotain lisäainetta tai aromia, joka sen tekee..?

Royal oli joskus laadukasta suklaata, nykyään aivan turhaa sokerihuttua. Sama Budapestin ja Wienernougatin (kyllä, reseptiä on muutettu!) kanssa. Mignonmunan hienoutta en ymmärrä ulkomuotoa pidemmälle. Omar-karkkien rakenne tekee pahaa, Pihlajat eivät enää maistu miltään.

Vihasin muuten pienenä marsipaania ja nonparellikarkkeja, nykyään rakastan niitä. :D

Vierailija
127/168 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marlboro.

Vierailija
128/168 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavin karkki on se mikä ei ole itsellä. Karkki joka on siinä kaverin namupussissa.

Vierailija
129/168 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virolainen tai venäläinen "suklaa", joka maistuu todella pahalta.  

Saksalainen halpissuklaa, joka on samaa tai vielä kamalampaa kuin pääsiäismunien suklaa. 

Valkoinen suklaa, joka ei todellakaan ole suklaata, vaan ihraa.

Aikoinaan kun oli Neuvostoliitto äitini ja isäni kävivät siellä matkalla. Toivat karkkia ja tummaa suklaata sieltä no karkki oli aivan älyttömän pahaa, en ymmärrä miten kukaan pystyi syömään sitä. Mutta se tumma suklaa oli minusta hyvää.

Vierailija
130/168 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi, ette tiedä mikä on pahaa. japanissa on merilevämakeisia. siis "makeisia"sweets. ei ne ole makeita. maistuu liivatteella hyydytetylle soijakastikkeelle.

ei ihme että japanilaiset on niin laihoja kun siellä on tosi paskaa ruokaa.

Vierailija
131/168 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhokkeja on varmaan yhtä paljon kuin suosikkeja. Kaikkia ei voi muistaa, kun oon tietoisesti vältellyt niitä tietäessäni ne pahoiksi. Muutamia ällötyksiä:

Pihlaja- eli kettukarkit, Lauantaipussin tai irtokarkkilaarin vaaleanpunavalkoiset sienikarkit, mikä tahansa itäeurooppalainen bulkkisuklaa (maistuu lähinnä jauhoille), Bounty-kookossuklaa, Snickers.

Sitten on vaikka kuinka paljon sellaisia, joiden nimeä en enää muista. Esim. useimmat sitruunakarkit maistuu lähinnä Fairylta.

Hyi, snickers on minustakin järkyttävä. ällömakeaa ja maapähkinää. yäk. siinä on varmaan 5000 kaloria. viikkoon ei tarvise syödä mitään jos sen vetää.

Vierailija
132/168 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on edelleen siellä.

parhaat siellä lakta, rex ja se uusia Finlandia.

aiemmin täällä kommentoinut syö vaan ne kis kisit.

myös jääkarhukarkki on siellä turha ja se ruskea kuiva.

Vierailija
133/168 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi, snickers on minustakin järkyttävä. ällömakeaa ja maapähkinää. yäk. siinä on varmaan 5000 kaloria. viikkoon ei tarvise syödä mitään jos sen vetää.

Ei niitä kaloreja mietitä silloin kun karkkia syödään. Jos puhutaan karkeista, niin snickers ei todellakaan ole sieltä makeimmasta päästä. Pähkinät tuo siihen jopa hieman ruokaisuutta. Pähkinäsuklaat ovat muutenkin ylivoimaisesti parhaita suklaita.

Vierailija
134/168 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 50-60-luvulla oli Tunturi-pastilleja. Ne olivat ehkä sentin korkuisia kartion muotoisia sokeripäällisiä vihreitä "makeisia", jotka olivat kamalan makuisia, mutta kuitenkin tuntui, että niitä oli pakko toisinaan ostaa ja sitten syödä irvistellen. Fazerin sekalaisissa en tykännyt Jääkarhusta, muut upposivat, parhaiten Tosca ja Lakta.

Vierailija
135/168 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-----parhaat siellä lakta, rex ja se uusia Finlandia.

aiemmin täällä kommentoinut syö vaan ne kis kisit.

myös jääkarhukarkki on siellä turha ja se ruskea kuiva.

Tosca?

Vierailija
136/168 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, en ymmärrä teitä. Ne Fazerin parhaimpien jääkarhukarkithan (eli Islanti-karkit) on juuri parhaita. Upea vaaleanvihreä väri, kaunis muoto ja ihana maku. Ja niin harvinaista herkkua, koska niitä ei saa mistään ostettu yksittäiskappaleina ja harvemmin haluaa ko. pussia ostaa, kun sieltä syömäkelpoisia karkkeja on vain jääkarhut ja kiss-kissit.

Vierailija
137/168 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

poppamiehen tosi tuliset karkit (en oo ikinä syöny mitään niin tulista), kettukarkit, lehmätoffee, wienernougat, liköörikarkit, budapest-konvehdit, haribo nallet, kaikki viinikumikarkit oikeestaa, 

Vierailija
138/168 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ässä mixit ja missä äxit on muuten hyviä (etenkin salmiakit sekä vihreät ja keltaiset karkit), mutten voi sietää kummankaan pussin violetteja karkkeja. Tai no menee ne, jos on aivan äärimmäinen karkinhimo, mutta en mä niitä ilolla popsi.

Vierailija
139/168 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nuo lehmätoffeet on joita kaikki inhoaa? Onko niillä joku virallinen nimi?

Vierailija
140/168 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimeloni Toffix. Teki tosi tiukkaa saada se syötyä. Ihan hirveän makuinen.