Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korva lukossa, mistä voisi johtua? ov

Vierailija
14.07.2016 |

Oikea korvani on ollut lukossa jo parin viikon ajan. Aina välillä pikkasen aukeaa, mutta sitten taas lukkiutuu ja kuulo heikentynyt olemattomiin. Mistä voisi johtua? Kipua tms. ei ole.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne. Lisäksi leukalihakset tuntuvat olevan hellinä ja poskipäissä kevyttä kipua satunnaisesti. Ärsyttävää

Vierailija
2/7 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin Otocuria, jos olis vahatulppa, mutta ainakaan vielä ei mitään vaikutusta. Olen hukannut ohjeen eikä netistäkään löydy, osaisko kukaan sanoa kuinka usein sitä laitetaan? ap,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahatulppa sanon minä, terveysasemalla käyt huuhteluttaa jos ei aukee. Nopee toimenpide :)

Vierailija
4/7 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vielä jos joku tietäisi tosta Otocurista,

Vierailija
5/7 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla sama kuin miehelläni aikoinaan. Eli korvaan kehittyy jodtain syystä alipaine tai jotain sellaista ja tärykalvo jännittyy eikä liiku niin kuin pitäisi. Näin ainakin miehelle selitettiin. Korvat oli tukossa varmaan jotain 2-3 viikkoa kunnes aukesivat ykskaks itsestään.

Vierailija
6/7 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aiemminkin mennyt korvat lukkoon esim. ukkosta ennen, mutta se on ollut hetkellistä. Ja aina lentokoneessa mulla on korvat lukossa. Ilmeiseti herkät paineenvaihtelulle. Mutta nyt on siis vain toinen korva ja toi kuulon alentuminen on häiritsevää. ap.

Vierailija
7/7 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahatulppa, joka ulottuu tärykalvoon. Illalla Remowaxia korviin, seuraavana päivänä terveydenhoitaja huuhtelee korvat.