Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin katkera hampaistani

Vierailija
14.07.2016 |

kun ei vanhemmat vaatineet niiden oikomista, eivätkä huolehtineet hampaiden pesusta. Etuhampaat töröttävät ja purenta on mitä on ja koko ikäni olen hävinnyt. Nyt sitten 40v kerään rohkeutta mennä oikomiskonsultaatioon. Huoh.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sulla 20 vuotta tässä ollut jo aikaa. Ehkä se rohkeus sieltä kerääntyy

Vierailija
2/9 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävennyt siis ja on tosiaan ollut aikaa mutta ajattelin aikoinaan että maksaa niin paljon enkä yliopistolla ollessani tajunnut vaatia oikomista. sapettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla huolehdittiin, mutta yksi pyörtyminen pilasi ne.

Parikymmentä tonnia laitoin niihin korjatakseni ne ja nyt niihin saisi taas laittaa rahaa oikein kunnolla. Hampaat murenevat ja halkeilevat, yksi hammas poistettu. Implantti maksaa tonneja. Silta tonnin kunnallisella.

Jos olisi rahaa, niin laitattaisin tekarit. Varmasti tulisivat halvemmaksi, vaikka omaisuuden maksavatkin.

Vierailija
4/9 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän nyt myöhäistä ole. Itse sain juuri oikomishoidon päätökseen 43-vuotiaana. Kannattaa mennä.

Vierailija
5/9 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävennyt siis ja on tosiaan ollut aikaa mutta ajattelin aikoinaan että maksaa niin paljon enkä yliopistolla ollessani tajunnut vaatia oikomista. sapettaa.

En minä edes tiennyt, että oikomista olisi mahdollista pyytää, saati sitten vaatia. Luulin, että hammaslääkäri päättää ja määrää nämä asiat. 

Vierailija
6/9 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaankaan ole viel myöhäistä, oikomishoitoon vain! Itse kävin kolmekymppisenä oiotuttamassa hampaani, eikä päivääkään ole tarvinnut katua.

Vierailija
7/9 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän nyt myöhäistä ole. Itse sain juuri oikomishoidon päätökseen 43-vuotiaana. Kannattaa mennä.

Mllainen prosessi se oli ja paljonko maksoi? ap

Vierailija
8/9 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyin pienenä suulakihalkion kanssa. Sen korjausleikkaus aiheutti sen, että ylähampaani kasvoivat milloi Mistäkin kohtaa suulakea. Minulta ei lapsena kysytty haluanko rautoja, ne laitettiin. Olen kiitollinen vanhemmilleni, etteivät antaneet tuittupää lapsen päättää omista hampaistaan. Nyt on kaunis suora hammasrivistö ylhäällä ja alhaalla. Olen pahoillani etteivät vanhempasi piitanneet hampaistasi kun olit nuori. Vaadi heiltä hyvitystä.

Vierailija
9/9 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän tunteen! 

oon sua nuorempi, mutta keräsin kans pitkään rohkeutta mennä oikomiskonsultaatioon. jos pääset yliopistollisen tai muun sairaalan polille (lähete yksityiseltä hammaslääkäriltä), oikominen ei tule kovin kalliiksi kun maksat vain polikäyntien hinnat. ja usko pois, 40-vuotias on tuolla vielä nuori... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi