Miten olen voinut olla näin tyhmä
Avioliittoni on todella huonossa jamassa ja olen vakavissani miettinyt eroa. Meillä on pieniä lapsia, joten tilanne on aika kauhea. Samaan aikaan olen ollut todella pahasti ihastunut toiseen mieheen (tämän ei todellakaan ole syy eroon!) ja sain käsityksen että hänkin on minuun. Flirttailua oli ollut pitkään ja yksien illanistujaisten jälkeen mies lähestyikin minua. Mitään kädestä kiinni pitämistä pahempaa ei tapahtunut, mutta ymmärsin että miehelläkin on tunteita.
Noh, tyhmänä menin sitten kertomaan miehelle parisuhteeni tilanteesta ja kysyin mitä se lähestyminen tarkoitti hänelle ja voisiko hänen mielestä meillä olla mitään, jos tilanne olisi siis toinen. No, mies sanoi että kokee lapseni vaikeana asiana, ja sen takia ei oikein osannut sanoa voisiko mitään olla, todennäköisesti ei :( Tuntuu niin pahalta! Miksi menin edes kysymään?? Ja tuntui märältä rätiltä muutenkin.. .
Kommentit (31)
No eikös se ollut hyvä jo nyt tietää, missä mennään. Tiedätpä tehdä päätökset oman liittosi suhteen tietäen, että tuo ihastus tuskin johtaa minnekään.
Niin, tiedän järjellä on hyvä tietää.. Mutta olin ihan oikeasti tyhmyyttäni kuvitellut että tuossa on tyyliin "elämäni rakkaus".. Kemiat pelasivat niin täydellisesti, lapsistani hän tiesi kyllä koko ajan ja olemme tunteneet jo pitkään, joten jotenkin luotinkin häneen tosi paljon. Olen vaan niin hirveän pettynyt nyt..
Vierailija kirjoitti:
Niin, tiedän järjellä on hyvä tietää.. Mutta olin ihan oikeasti tyhmyyttäni kuvitellut että tuossa on tyyliin "elämäni rakkaus".. Kemiat pelasivat niin täydellisesti, lapsistani hän tiesi kyllä koko ajan ja olemme tunteneet jo pitkään, joten jotenkin luotinkin häneen tosi paljon. Olen vaan niin hirveän pettynyt nyt..
Sinulla on omassa suhteessa vaikeat ajat joten psyykesi loi avuksesi tästä ihastusmiehestä paremman kuvan kuin mitä todellisuus on. Nyt realiteetteja tuli kehiin ja tuntuu pahalta. Aika parantaa ja jatkossa olet viisaampi. Selviät kyllä. Parisuhdettasi sinun pitäisi yrittää korjata miehesi kanssa, tai jos siitä ei tule mitään niin nosta kytkintä, laita uusi elämä kuntoon ja mieti sitten uusia suhteita. Muiden miehien kanssa söheltäminen nykytilanteessa on lähinnä takuuvarma resepti lisäongelmiin.
M
(disclaimer: tämä on vain minun mielipiteeni)
Olisi vaan pitänyt tyytyä haaveilemaan eikä koskaan selvittää totuutta. Mutta kuvittelin kai vähän liikoja, ne kemiatkin.
ei "yhden illan panoon" tunteita tarvita
Miksi mies haluaisi toisen miehen painon tuloksia tai tämän miehen käyttämää panopuuta ja rippeitä?
Vierailija kirjoitti:
Olisi vaan pitänyt tyytyä haaveilemaan eikä koskaan selvittää totuutta. Mutta kuvittelin kai vähän liikoja, ne kemiatkin.
Silloin kun ollaan naimissa niin ne tunteet tosiaan pidetään ihan omana tietona.
Olisiko aika olla rehellinen myös miehellesi ja näyttää hänelle tuo aloitusviestisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on omassa suhteessa vaikeat ajat joten psyykesi loi avuksesi tästä ihastusmiehestä paremman kuvan kuin mitä todellisuus on. Nyt realiteetteja tuli kehiin ja tuntuu pahalta. Aika parantaa ja jatkossa olet viisaampi. Selviät kyllä. Parisuhdettasi sinun pitäisi yrittää korjata miehesi kanssa, tai jos siitä ei tule mitään niin nosta kytkintä, laita uusi elämä kuntoon ja mieti sitten uusia suhteita. Muiden miehien kanssa söheltäminen nykytilanteessa on lähinnä takuuvarma resepti lisäongelmiin.
M
(disclaimer: tämä on vain minun mielipiteeni)
Niin noinhan se varmasti on. Kai haluasin vaan jotenkin uskoa johonkin ihmeen rakkaustarinaan mitä ei oikeasti ollutkaan, vaan kuvittelin kaiken. Olin kuvitellut näkeväni vaikka mitä merkkejä että tuo mies välittää musta tosi paljon, mutta eiköhän ne ihan omaa mielikuvistani olivat..
Nyt, kun toinen ei huolinut jäät liittoon?
Vierailija kirjoitti:
Joo ei ollut mitään yhden illan panoja...
Ihastus halus vaan seksiä, ei suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä vielä mitä teen...
Vierailija kirjoitti:
Ihastus halus vaan seksiä, ei suhdetta.
Näinhän se varmasti oli, sen takia harmittaakin et olin niiin hemmetin tyhmä..
Vierailija kirjoitti:
Olisiko aika olla rehellinen myös miehellesi ja näyttää hänelle tuo aloitusviestisi?
Ja se hyödyttäisi mitä? Varma ero?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei ollut mitään yhden illan panoja...
hmm... miksiköhän tuossa oli nuo " merkit...
Peruskoulu jäi kesken?
Mitä väliä tuolla sitten on jos se ei kerta ole erosi syy ja kuitenkin nyt sitten olet ihan hajalla? Nyt mietit haluatko oikeasti erota vai et. Ei olisi muutenkaan fiksua ponkaista samantien uuteen suhteeseen eikä varsinkaan sellaiseen joka ei kanssasi siihen kykene. Nytpä tiedät oikeasti onko syysi erota oikeat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä vielä mitä teen...
Minäpä tiedän :D
Ei sinusta ole lähtijäksi ennen kun löydät miehen joka huolii jonkun jämät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se hyödyttäisi mitä? Varma ero?
Tarkoitat kai hyödyttäisi ketä? Onko miehen hukattava elämänsä elämällä naisen kanssa, jonka jättäisi jos tuntisi tämän kunnolla? Tämän takia miehille avioerot tulevat yllätyksenä ja ovat todella raskaita, kun vaimot jättävät miehen vasta siinä vaiheessa, kun ovat jo itselleen uuden suhteen rakentaneet. Pitäisi olla rehellinen jo siinä vaiheessa, kun yrittää siitä uutta suhdetta alkaa itselleen pohjustamaan.
Voi olla juuri noin, että mies ei halua naisystävää, jolla on lapsia. Toinen seikka voisi olla se, että mies ajattelee, ettei hän ainakaan halua olla vaikuttamassa siihen, että sinä päätät erota.