Katsotaanko teillä koskaan tv-uutisia?
Meillä ei :(
Mies ei halua, koska uutiset ovat " tylsiä" . Ihan ehkä pari kertaa vuodessa telkkari jää vahingossa uutisten ajaksi päälle.
Lapsuudenkodissani katsottiin aina uutiset, minusta uutiset kuuluvat arkipäivään. Jos televisiosta loppuu joku ohjelma juuri ennen uutisia ja uutiset alkaa, mies käy pelaamaan tietokonepeliä, koska " sieltä ei tule mitään" :(
Ihan hoopo olo, kun ei enää tiedä maailmanmenosta mitään :(
*huoh*
Kommentit (8)
Niin paljon kamalia asioita tapahtuu maailmalla, että haluan suojella lapsiani turhalta murehtimiselta.
Erään ystäväni 10-vuotias tyttö oli aivan kauhuissaan lintuinfluenssasta ja pelkäsi itsensä tai koiransa saavan sen. Vanhemmat antavat tytön katsoa uutisia.
Tosin uutiset ovat yleensä niin kammottavia, että mieluummin jäisin uutispimentoon...
Silloin 2002-2003 kun USA:lla oli kova meno päällä Irakin suunnalla niin en uskaltanut katsoa uutisia. Olin varma, että koko pallo kohta posahtaa ja alkaa vähintään 3. MS....
Täytyyhän nyt ainakin yhdet uutiset päivässä katsoa, että pysyy selvillä maailman menosta. Lapsemme ovat vielä niin pieniä, etteivät katso kanssamme uutisia.
Talousuutiset ja puoli ysin uutiset yleensä. Ei mainoskanavien niinkään.
Mun täytyy sanoa, että en kehtais edes anonyyminä kertoa missään, että mieheni ei katso/seuraa uutisia päivittäin.
Kertoo aika paljon miehen älykkyydestä.
Miksi muuten aikuiset miehet pelaa tietokonepelejä?? Siis jotain ralli- ja sotapelejä??
hän on heti, että " ai onks tapahtunut jotain?" .
Eli pitää tietää että siellä olisi joku tosi draama-aihe, minkä vuoksi katsoa, syyksi ei riitä se, että ne uutiset tulevat sieltä.
Käyn kyllä aika paljon netissä lukemassa uutisia ja meille tulee Hesari (jota mieheni ei edes selaile, koska siinä ei ole mitään kiinnostavaa...)
-ap
Mun mies puolestaan voi lukea Hesaria vaikka puoli päivää, jos ei ole menoa. Se sitten ärsyttää mua!
Uutisia katsotaan ainakin kerran päivässä. Ja tuleehan niitä radiostakin.
Telkkari aukeaa noin kymmenen aikaan ja katson jotkut uutiset. Mitkä nyt millonkin sattuu tulemaan. Muuta ei katsotakaan. Ei ole aikaa.