Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ESTA

14.07.2016 |

Voi saatanan saatana. Olen parin päivän päästä lähdössä USA:han ja laatimassa asianmukaisesti ESTA:a sitä varten. Noh, minullahan sen kuuluisi olla voimassa, koska olen tänä vuonna siellä jo kertaalleen visiteerannut. Pari viikkoa sitten tarkistin asian ja näin tosiaan oli: siellä se oli hienosti, muutin siihen vain yhteystiedot. No nyt kuitenkaan koko ESTAa ei enää löydykään! Teinpä sitten uuden ESTAn, jonka päätteeksi ja maksuvaiheeseen siirtymisen yhteydessä ilmoitti masiina, että näillä tiedoilla on jo yksi voimassa oleva ESTA. Saatana, peruin uuden hakemuksen tietty siihen. Ja menin tarkistamaan tätä minun voimassaolevan estavitun tilaa. Ei ole, ei löydy.

Anteeksi mitä? Mitäs nyt vittua? Miten saan sevvitun voimassaolevan ESTAn näkyviin?

Kiitos, anteeksi ja oikein syvä kumarrus.

Kommentit (5)

1/5 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun hakemus ja maksu on lähetetty, saat ESTA-numerosi sähköpostitse. Tämä numero on matkustuslupasi."

Selaa sähköpostista onko sulla vielä tallella se aikaisemmin tehdyn estan vahvistus. Yritit ilmeisesti jo nimellä ja passin numerolla hakea?

2/5 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nimellä ja passinumerolla hain, tuloksetta.

Teen noin, kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/5 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita googleen hakuun esta gov update ja eka tulos -> check existing status -> individual statut -> confirm&continue ->

Tiedän hakemusnumeron tai en tiedä hakemusnumeroa -> syötä tiedot

4/5 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jostain syystä löytynyt ilman hakemusnumeroa. No löysin sen (hakemusnumeron) ja nyt on ESTA iloisesti paperille tulostettuna! Thanx!

5/5 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaapa hyvä :)