Rinta kipuilee
Hei! tämmöinen aloitus olisi, haluisin "vanhemmilta" naisilta kokemuksia.
Olen nyt 16- vuotias tyttö, ja ongelmana on sellainen, kuin rinnan kipuilu... Vasen rinta, on ainoastaan aamuisin kipeä, esimerkiksi käännyttäessä toiselle kyljelle. Se tavallaan "pistää" kerran ja sitten loppuu, yhdestä kohtaa.
Kävin lääkärissä Papa kokeessa, ja hän samalla tunnusteli rinnat huolellisesti, ja ei tuntenut kyhmyjä ja sanoi että ei olisi huolissaan.
Mutta tätä on jatkunut jo yli kuukauden, enkä saa mielestäni sitä pelkoa, että voisiko se olla rintasyöpää, vai onko se jotain mistä ei todella tarvitse olla huolissaan? minulla on melko isot rinnat (75D-E), joten voiko niiden nopea "turpoaminen" aiheuttaa tätä? pillereiden takia varsinkin se vasen rinta turposi.
Onko kenelläkään ollut nuoruudessa tällaista?
Kommentit (4)
Aina olen käyttänyt kaarituellisia, enkä koskaan ole moista kuullut.
Täällä yksi joka kävi tänään mammografiassa ja ultrassa. Oireet oli saman tyyliset, mutta kipua oli koko päivän ja lopulta rinta lämpesi, mutta luojan kiitos rintani ovat terveet. Hormonitoiminta voi vaikuttaa kudoksia turvottavasti ja aiheuttaa kipuilua. Ja sanon myös kaarituista, että rinnoille terveintä on kuulemma nukkua rinnat vapaana. Jos asia vaivaa niin ota yhteyttä gyneen. Nuorilla riittää yleensä ultraus.
Tjaah, en tiedä.. Itselläkin tuon kokoiset ryntäät.
Nehän väittää, että syöpä tulis kaarituellisista liiveistä.
Siks mä käytän tuettomia, esim Ellokselta löytyy Ruotsalaisia hyviä liivejä. ;)