Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Kelakorttityyppi oikeasti teini?

Vierailija
13.07.2016 |

Perustele vastauksesi.

Onko Kelakorttityyppi oikeasti teini?

Vaihtoehdot

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se kokoajan sama käyttäjä, joka tekee näitä aloituksia ja sisällyttää minut mukaan/koko aloitus käsittelee minua?

Ei tarvitse miettiä asiaa, voin jo sanoa tässä, että kyllä, olen niin teini kuin vaan voi olla.

Vierailija
2/15 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelakorttityyppi kirjoitti:

Onko se kokoajan sama käyttäjä, joka tekee näitä aloituksia ja sisällyttää minut mukaan/koko aloitus käsittelee minua?

Ei tarvitse miettiä asiaa, voin jo sanoa tässä, että kyllä, olen niin teini kuin vaan voi olla.

Todista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todista.

Miten?

Millaista vastausta odotat, "Joo arvasit, oon oikeesti Pekkapersta 56v, jäin kiinni perkele!!111!!!"?

Vierailija
4/15 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todista.

Miten?

Millaista vastausta odotat, "Joo arvasit, oon oikeesti Pekkapersta 56v, jäin kiinni perkele!!111!!!"?

Kuva vaikkapa jostain sinun ja kaverisi viestiketjusta?

Vierailija
5/15 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todista.

Miten?

Kuva vaikkapa jostain sinun ja kaverisi viestiketjusta?

Älä unta näe. 

Vierailija
6/15 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vittu oikeesti 😂 miks meijä pitäis todistella meijä olemassaoloo? Kelakorttityyppi fiilaan sua tiiän miltä se tuntuu ku epäillää feikiks ja on ketjun aihe nyt ku joku teki se ketju must ja HEL-NYCistä. Must sentää vaa yks ketju mut sust monii. Mikä noide ongelma on?? Sä oot muka liian aikuismainen 14-vuotiaaks ja mä kuulostan muka 11-14 v

Vierailija
7/15 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KKT, laita taustakuvastasi kuva. Selitän sitten kun olet laittanut.

Vierailija
8/15 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://aijaa.com/l1kERI

OLETKO TYYTYVÄINEN?

Itseasiassa olen. Halusin nähdä, oletko oikeasti se, joka väität olevasi, ja ilmeisesti oletkin (jota suuresti epäilin aluksi).

Sanoit eilisessä ketjussa olevasi Puolassa ja meneväsi huomenna (=tänään) Gdyniaan, ja nythän näytössäsi juuri luki, että olet Gdyniassa.

Kiitoksia, ja anteeksi jos olin vaivaksi.

AP

Vierailija
9/15 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N17 135 kg kirjoitti:

Nyt vittu oikeesti 😂 miks meijä pitäis todistella meijä olemassaoloo? Kelakorttityyppi fiilaan sua tiiän miltä se tuntuu ku epäillää feikiks ja on ketjun aihe nyt ku joku teki se ketju must ja HEL-NYCistä. Must sentää vaa yks ketju mut sust monii. Mikä noide ongelma on?? Sä oot muka liian aikuismainen 14-vuotiaaks ja mä kuulostan muka 11-14 v

Niinpä :D todellakin samaa mieltä.

Vierailija
10/15 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://aijaa.com/l1kERI

OLETKO TYYTYVÄINEN?

Itseasiassa olen. Halusin nähdä, oletko oikeasti se, joka väität olevasi, ja ilmeisesti oletkin (jota suuresti epäilin aluksi).

Sanoit eilisessä ketjussa olevasi Puolassa ja meneväsi huomenna (=tänään) Gdyniaan, ja nythän näytössäsi juuri luki, että olet Gdyniassa.

Kiitoksia, ja anteeksi jos olin vaivaksi.

AP

VIHDOINKIN. Kiitos😂😂

Vierailija
11/15 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa,etten itsekään uskonut.

Vierailija
12/15 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs päin Puolaa olet?

Vierailija
13/15 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäs päin Puolaa olet?

Yritän aina olla mahdollisimman asiallinen palstalla, mutta välillä se on todella hankalaa ottaen huomioon sen, että jotkut ihmiset täällä eivät ilmeisesti lue lausetta pidemmälle vastauksia tai ymmärrä niistä yhtään mitään. 

Luit siis ilmeisesti tuon vastauksen, jossa ap totesi minun sanoneen olevani Puolassa, MUTTA ET SITTEN LUKENUT EDES SITÄ LAUSETTA LOPPUUN?

Olen Gdyniassa. 

Huoh. 

Vierailija
14/15 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäpä huvittava ketju.

Vierailija
15/15 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset