20-vuotias tyttäreni on muuttamassa asumaan jonkun 13 vuotta vanhemman miehen luo.
Tyttö asuu toisella paikkakunnalla ja on asunut tähän saakka opiskelijasolussa, muutti omilleen pari vuotta sitten. Hän vietti tavallista opiskelijaelämää. Mitä teen? Yritänkö puhua tytölle järkeä?
Kommentit (14)
Olisiko yhtä paha, jos mies olisi 12 tai 14 vuotta vanhempi tai jos kyseessä ei olisikaan mies vaan nainen.
Anna muuttaa. Rakkaus on sokea. Se iskee silloin kun haluaa. Ei tossa ole mitään erikoista. Ajatteleppa jos tyttös olis muuttanut 53 vuotta vanhemman kaa yhteen
Turha murehtia. Ei tuu kestämään kauaa... :)
onhan se parempi että, että on 13-vuotta vanhemman miehen kanssa, kuin olisi 13-vuotta nuoremman pojan kanssa.
Jos mun kirjanpito ei petä, tää on nyt sun 20-vuotias tyttäresi numero 437. Ihan uteliaisuudesta kysyn, montako sulla niitä kaikkiaan on?
Vierailija kirjoitti:
Kestää muutamasta kuukaudesta vuoteen/reilu vuoteen. Sitten kun ensi huuma on ohi, tyttö ihmettelee mitä edes näki tuossa vanhassa ukossa.
Ja mikä oli ongelma, vai oletko pettynyt, jollet pääse pätemään muuttopuuhissa, vaikka varmasti tietäsit tytärtäsi ja hänen mies ystäväänsä paremmin, esimerkiksi makuuhuone tulee sisustaa. ja millaiset verhot olisivat soopivat olohuoneen ikkunaan.
Olen onnellinen tyttäresi puolesta. Toivottavasti tekevät lapsia ja elävät elämäänsä kuin unelmaansa.
Eikä se mieskään kauaa katso tytärtäsi sen jälkeen, kun on porannut hänet pari numeroa isommaksi.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, miksi ei?
Terveisin 22v, joka 4 vuoden seurustelun jälkeen menossa naimisiin 32v kanssa.
Niin, entä sitten? Ihan normaalia :O Minä olen naimisissa 25 vuotta vanhemman miehen kanssa.
Yritä vaikka huomenna uudestaan.