Gallup: Paras pakettijäätelö?
Kommentit (43)
Mieluummin suuri makkaragallup. Olen armelias tällä kertaa ja saatte valita näistä kolmesta vaihtoehdoista perinteisen kahden sijaan:
a) Hk sininen lenkki
b) caMPING
c) Kabanossi juusto
Tässä siis vaihtoehdot. Nyt jokainen valitsemaan!
Ingman Creamy Englantilainen lakritsi
Pitää kyllä kirjoitella näitä ylös, niin ei todennäköisesti tuu tehtyä hutiostoksia jäätelöä valitessa. Uusia jäätelöitä tuntuu olevan aina niin paljon ettei millään ehdi kaikkia maistaa, eikä tee mieli ostaakaan litraa mitä sattuu jäätelöä kokeilun vuoksi jos se onkin sitten pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin suuri makkaragallup. Olen armelias tällä kertaa ja saatte valita näistä kolmesta vaihtoehdoista perinteisen kahden sijaan:
a) Hk sininen lenkki
b) caMPING
c) Kabanossi juusto
C
Miksi Lidleistä on kadonnut ne ns. Ben&Jerry kopiot?
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelin eilen. Tai oli jäljellä enää kolme purkkia, kaikki sitä mansikka-juustokakku-versiota. En tykkää siitä. Ajattelin että jos ne tilaa lisää sitten kun ihan kaikki on ostettu, mutta pahalta kuulostaa jos muistakin Lidleistä ovat kadonneet...
Vierailija kirjoitti:
Näitä minäkin olen kaivannut, oli tosi hyviä!
ben & jerrys kanelipullan makuinen jäätelö on hyvän makuista.
Suklaa-lakritsi oli hyvää,mutta sitä ei enää tehdä :(
Kaikki Häagen-Dazsin (jenkkifirma, nimi on täysin keksitty, ei tarkoita mitään) jäätelöt, suosittelen kokeilemaan, ovat ihan erilaisia kuin muut. Esim. mainitun firman ihan perusvanilja on aivan mahtava jäätelö. Ainakin citymarketit myy, kai ne on lisenssillä tehty Suomessa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
a) Hk sininen lenkki
b) caMPING
c) Kabanossi juusto
C
Musta makkara on nykyään kovassa huudossa kuulemma.
Vierailija kirjoitti:
Ben & Jerrys Cookie dough
Lidlin versio on minusta parempaa. Sitä tosin ei saa aina.
Vierailija kirjoitti:
Ben & Jerrys Cookie dough
Lidlin versio on minusta parempaa. Sitä todin ei aina saa.
En tiedä. En syö koskaan jäätelöä. Siksi en tiedä.