Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on asua ei-yliopistokaupungissa?

Vierailija
13.07.2016 |

Puoliso haluaisi muuttaa Lahteen ja näin akateemisena ajatus hieman pelottaa. Tuleeko kulttuurishokki? Viihtyykö/pärjääkö tuollaisessa paikassa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista 

Vierailija
22/28 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahti on ihan ok paikka asua ainakin tällaiselle duunarille. On täällä jokunen humanisti kirjastoissa töissä, niin voisit ehkä tutustua heihin ja sitten yhdessä haistella niitä pierujanne ja keskustella henkeviä sekä nauraa meille "maallikoille". Sibeliustalolle voitte mennä sitten kuuntelemaan parempaa musiikkia ykköset yllä ja nenät pystyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoliso haluaisi muuttaa Lahteen ja näin akateemisena ajatus hieman pelottaa. Tuleeko kulttuurishokki? Viihtyykö/pärjääkö tuollaisessa paikassa?

Tiiäkkö, mua vaivaa ihan kauheasti se etten enää asu Pariisissa missä oli Sorbonnen lisäksi hyvä  joukko muitakin korkeakouluja. Tämä stadi tuntuu kovin pieneltä ja tunkkaiselta kun täällä on vaan pari hassua korkeakoulua ja sitten koko Etelä-Suomi on täynnä näitä omaa akateemisuuttaan korostavia verorahoilla koulutettuja  huonolla itsetunnolla varustettuja idiootteja jotka kirjoittelevat typeryyksiä AV-palstalle /sarkasmi . Olen huomannut ettei toisilla koulutuskaan korvaa puuttuvaa tunneälyä tai huonoa asennetta.

Minä olen tavannut monta todella sivistynyttä duunaria sekä  koko joukon akateemisen ämpärin pohjalta taivasta tuijottavia mukasivistyneita "akateemikkoja". Arvaa kumpia arvostan enemmän?

Toivottavasti pääsen pian palaamaan takaisin sivistyksen pariin - paikkaan jossa Dostojevskin ja kreikkalaisten filosofien kirjoitusten  lukeminen on ihan tavallista putkimiehellekin.

Tsiisus, oikeesti.

Vierailija
24/28 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tavannut monta todella sivistynyttä duunaria sekä  koko joukon akateemisen ämpärin pohjalta taivasta tuijottavia mukasivistyneita "akateemikkoja". Arvaa kumpia arvostan enemmän?

Akateemikkoja?

Vierailija
25/28 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahti on ikävä mauton paikka. Ei sovi akateemiselle. Av:lle kirjoittavalle provoilijalle sopii kuin nenä päähän.

Vierailija
26/28 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiiäkkö, mua vaivaa ihan kauheasti se etten enää asu Pariisissa missä oli Sorbonnen lisäksi hyvä  joukko muitakin korkeakouluja. Tämä stadi tuntuu kovin pieneltä ja tunkkaiselta kun täällä on vaan pari hassua korkeakoulua ja sitten koko Etelä-Suomi on täynnä näitä omaa akateemisuuttaan korostavia verorahoilla koulutettuja  huonolla itsetunnolla varustettuja idiootteja jotka kirjoittelevat typeryyksiä AV-palstalle /sarkasmi . Olen huomannut ettei toisilla koulutuskaan korvaa puuttuvaa tunneälyä tai huonoa asennetta.

Toivottavasti pääsen pian palaamaan takaisin sivistyksen pariin - paikkaan jossa Dostojevskin ja kreikkalaisten filosofien kirjoitusten  lukeminen on ihan tavallista putkimiehellekin.

Tsiisus, oikeesti.

Toivottavasti pääset. Oot itsekin huomannut, että viihdyt paremmin tietynlaisessa paikassa. Sellaisessa jossa on sulle sopiva ilmapiiri ja sopivanlaisia ihmisiä. Miksen minä saisi haluta samaa ilman että tulee kitinää?

Vierailija
27/28 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahti on ikävä mauton paikka. Ei sovi akateemiselle. Av:lle kirjoittavalle provoilijalle sopii kuin nenä päähän.

Minkälaisia ihmisiä siellä on?

Vierailija
28/28 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuin Seinäjoella 2 vuotta. Ei koskaan enää. Kyllä sen eron huomaa.

Osaatko kuvata tätä vähän tarkemmin

Elämä tuntuu turhalta. Sellainen keski-ikäinen maailma on valmis - tunnelma. Ei ole tarkoituskaan kehittyä eteenpäin vaan tähän on tyydyttävä. Yliopistolla ja yliopistokaupungeissa tuntuu että vain taivas on rajana jos sekään. eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan