Mitä kihlajaislahjaksi lapsen kummille?
About 25-vuotias pariskunta, ovat asuneet yhdessä viisi vuotta ja menivät nyt kihloihin. Haluaisin muistaa pariskuntaa jotenkin.
Kommentit (10)
Lapsen piirtämä kortti kummeilleen. Lahjan annatte sitten häihin, jos teidät kutsutaan.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen piirtämä kortti kummeilleen. Lahjan annatte sitten häihin, jos teidät kutsutaan.
Miksi kutsuttaisiin? En minä ainakaan kutsuisi kummilapsen VANHEMPIA häihini :D Kummilastakaan tuskin, lapsettomat häät on se juttu.
Enkä minä suoraansanoen ilahtuisi pätkääkään mistään lapsen töherryksistä.
Kummilapsen piirtämä kortti on kiva idea, kannatan! Sen voi heittää pois, jos kummia tai puolisoa liikaa ärsyttää. Lisäksi joku kylpylälahjakortti voisi olla kiva. Millainen budjetti on?
Vierailija kirjoitti:
Muuten varmaan ihan kiva, mutta lapsi ei ole enää sellaisessa iässä että piirtely nappaisi :D
Kummi on eksäni sisarus, ja lapsi osallistuu isänsä siivellä kihlajaislahjaan, ovat hankkimassa porukalla ilmeisesti jotain isompaa. Itse haluaisin muistaa pienesti omana itsenäni, koska kummi on ollut hyvin läsnä lapsen elämässä eron jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kutsuttaisiin? En minä ainakaan kutsuisi kummilapsen VANHEMPIA häihini :D Kummilastakaan tuskin, lapsettomat häät on se juttu.
Enkä minä suoraansanoen ilahtuisi pätkääkään mistään lapsen töherryksistä.
Eikö lapsen kummeiksi yleensä valita vanhempien läheisiä? Tai no ainakin sellaisia, joita puolin ja toisin voitaisiin kutsua toisten juhliin. Minusta ainakin tuntuisi oudolta pyytää lapseni kummiksi ihmistä, jota naurattaisi ajatus minusta vieraana hänen häissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten varmaan ihan kiva, mutta lapsi ei ole enää sellaisessa iässä että piirtely nappaisi :D
Kummi on eksäni sisarus, ja lapsi osallistuu isänsä siivellä kihlajaislahjaan, ovat hankkimassa porukalla ilmeisesti jotain isompaa. Itse haluaisin muistaa pienesti omana itsenäni, koska kummi on ollut hyvin läsnä lapsen elämässä eron jälkeenkin.
Tämä oli siis ap, unohdin mainita.
- ap
Kummi on eksäni sisarus, ja lapsi osallistuu isänsä siivellä kihlajaislahjaan, ovat hankkimassa porukalla ilmeisesti jotain isompaa. Itse haluaisin muistaa pienesti omana itsenäni, koska kummi on ollut hyvin läsnä lapsen elämässä eron jälkeenkin.[/quote]
Tässä tapauksessa päätyisin todennäköisesti esim. S-ryhmän lahjakorttiin, ellen sitten tietäisi heidän keräävän jotain. Tai tuntisi hyvin heidän sisustusmakuaan, jolloin vaikka oikean värinen kivi-tuikku tmv. olisi kiva muisto, Myös ne ihmispatsaat (en nyt muista nimeä, mutta saa mm. Lahjakas-nettikaupasta) ovat kauniita. Pysyvän lahjan ostaisin siis vain siinä tapauksessa, että todellakin tuntisin kihlaparin maun hyvin.
Joku kodinkone, jonka tiedät heiltä puuttuvan tai osa asiasarjaa, jota he keräävät, työkalu tmv. Yritä muistella, minkä puuttumista muistat heidän joskus harmitelleen. Rahakin on tietysti yksi vaihtoehto.