Laukut lennolle
Ööö, suokaa anteeksi typeryyteni, mutta:
mennessäni lennolle, jonka lipussa lukee sallittujen laukkujen määräksi 2 kpl, tarkoittaako se siis että ruumaan saa laittaa menemään kaksi matkalaukkua? Kun Finskillä saa tietääkseni vain yhden, Norwegianilla ei yhtään. Yhh.
Kertokaa pls.
Kommentit (9)
Ilmeisestikin. Mistä olet saanut päähäsi ettei Norwegianilla saisi yhtään?
Käyttäjä2290 kirjoitti:
Ööö, suokaa anteeksi typeryyteni, mutta:
mennessäni lennolle, jonka lipussa lukee sallittujen laukkujen määräksi 2 kpl, tarkoittaako se siis että ruumaan saa laittaa menemään kaksi matkalaukkua? Kun Finskillä saa tietääkseni vain yhden, Norwegianilla ei yhtään. Yhh.
Kertokaa pls.
Todellako ihmiset kysyvät tarkoittaako 2 kpl laukkuja sitä, että 2 kpl laukkuja?
Miksi 2 kpl laukkuja tarkoittaisi yhä laukkua? Miksi se ylipäätänsä tarkoittaisi jotain muuta, kuin kahta laukkua?
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisestikin. Mistä olet saanut päähäsi ettei Norwegianilla saisi yhtään?
Uskonut ilmeisesti suomen median ja finnairin propagandaa jolla yritetään saada finnair näyttämään paremmalta.
Olen matkustanut Norskilla sen verran, että tiedän ettei ruumaan saa laukkua _ilman lisämaksua_. Se ei siis sisälly lipun hintaan.
Kysyin, koska käytännössä olen aina matkustanut pelkillä käsimatkatavaroilla/Norskilla.
Nii aattelin vaan, et kai toi nyt tarkoittaa vain ruumaan kärrättäviä veskoja, ei käsmatkveskat + ruumasäkit.
Ja koska lentoyhtiöillä on kaikkea mahdollista kommervenkkiä aina joskus,
Tyhmä
Vierailija kirjoitti:
Nähtävästi.
Mitä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi 2 kpl laukkuja tarkoittaisi yhä laukkua? Miksi se ylipäätänsä tarkoittaisi jotain muuta, kuin kahta laukkua?
Voihan se tarkoittaa, että vain yksi ruumaan ja toinen käsimatkatavarana.
Käyttäjä2290 kirjoitti:
Olen matkustanut Norskilla sen verran, että tiedän ettei ruumaan saa laukkua _ilman lisämaksua_. Se ei siis sisälly lipun hintaan.
Kysyin, koska käytännössä olen aina matkustanut pelkillä käsimatkatavaroilla/Norskilla.
Nii aattelin vaan, et kai toi nyt tarkoittaa vain ruumaan kärrättäviä veskoja, ei käsmatkveskat + ruumasäkit.
Ja koska lentoyhtiöillä on kaikkea mahdollista kommervenkkiä aina joskus,
Tyhmä
No ei se sisälly Finnairillakaan siihen halvimpaan lippuluokkaan, että ihan sama käytäntö sekä Norskillä että Finskillä.
Kiva, kiitti ku kerroit!
Kysyvä ei tiältä exy..
Nähtävästi.