Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laukut lennolle

13.07.2016 |

Ööö, suokaa anteeksi typeryyteni, mutta:

mennessäni lennolle, jonka lipussa lukee sallittujen laukkujen määräksi 2 kpl, tarkoittaako se siis että ruumaan saa laittaa menemään kaksi matkalaukkua? Kun Finskillä saa tietääkseni vain yhden, Norwegianilla ei yhtään. Yhh.

Kertokaa pls.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtävästi.

Vierailija
2/9 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisestikin. Mistä olet saanut päähäsi ettei Norwegianilla saisi yhtään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2290 kirjoitti:

Ööö, suokaa anteeksi typeryyteni, mutta:

mennessäni lennolle, jonka lipussa lukee sallittujen laukkujen määräksi 2 kpl, tarkoittaako se siis että ruumaan saa laittaa menemään kaksi matkalaukkua? Kun Finskillä saa tietääkseni vain yhden, Norwegianilla ei yhtään. Yhh.

Kertokaa pls.

Todellako ihmiset kysyvät tarkoittaako 2 kpl laukkuja sitä, että 2 kpl laukkuja?

Miksi 2 kpl laukkuja tarkoittaisi yhä laukkua? Miksi se ylipäätänsä tarkoittaisi jotain muuta, kuin kahta laukkua?

Vierailija
4/9 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisestikin. Mistä olet saanut päähäsi ettei Norwegianilla saisi yhtään?

Uskonut ilmeisesti suomen median ja finnairin propagandaa jolla yritetään saada finnair näyttämään paremmalta.

5/9 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkustanut Norskilla sen verran, että tiedän ettei ruumaan saa laukkua _ilman lisämaksua_. Se ei siis sisälly lipun hintaan.

Kysyin, koska käytännössä olen aina matkustanut pelkillä käsimatkatavaroilla/Norskilla.

Nii aattelin vaan, et kai toi nyt tarkoittaa vain ruumaan kärrättäviä veskoja, ei käsmatkveskat + ruumasäkit.

Ja koska lentoyhtiöillä on kaikkea mahdollista kommervenkkiä aina joskus,

Tyhmä

6/9 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähtävästi.

Mitä?

Vierailija
7/9 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi 2 kpl laukkuja tarkoittaisi yhä laukkua? Miksi se ylipäätänsä tarkoittaisi jotain muuta, kuin kahta laukkua?

Voihan se tarkoittaa, että vain yksi ruumaan ja toinen käsimatkatavarana.

Vierailija
8/9 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2290 kirjoitti:

Olen matkustanut Norskilla sen verran, että tiedän ettei ruumaan saa laukkua _ilman lisämaksua_. Se ei siis sisälly lipun hintaan.

Kysyin, koska käytännössä olen aina matkustanut pelkillä käsimatkatavaroilla/Norskilla.

Nii aattelin vaan, et kai toi nyt tarkoittaa vain ruumaan kärrättäviä veskoja, ei käsmatkveskat + ruumasäkit.

Ja koska lentoyhtiöillä on kaikkea mahdollista kommervenkkiä aina joskus,

Tyhmä

No ei se sisälly Finnairillakaan siihen halvimpaan lippuluokkaan, että ihan sama käytäntö sekä Norskillä että Finskillä.

9/9 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, kiitti ku kerroit!

Kysyvä ei tiältä exy..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi