Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

rv12 ruskeaa tuhrua, onko kokemuksia, että kaikki mennyt silti hyvin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen kanssa juuri samalla viikolla oli hieman veristäkin vuotoa pari päivää mutta terve poikasyntyi ja ajallaan.

Liittyy käsittääkseni siihen että noilla viikoilla olisi normaalisti kuukautiset eikä kroppa oikein vielä tajua ettei niitä kuulu tulla !

Näin sen silloin jostain luin.

Jos alkaa valumaan ihan purona niin sitten tietysti eri juttu mutta jos pikkuhousunsuojalla pärjäät eikä kestä kauan niin ei vielä hätää.

Vierailija
2/6 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli rv14 muutaman päivän kestävää veristä vuotoa.

Vuoto alkoi ruskealla tuhrulla ja yltyi ihan ilmi vereksi niin, että veri meni pikkuhousunsuojasta läpi.

Olin aivan varma että keskenmeno tuli, vuotoa oli niin runsaasti.

Kävin tarkastuttamassa tilanteen ja vauvalla oli kaikki ok, vuoto tuli ilmeisesti istukan välistä, eikä se kuulemma ole vaarallista

mocca+masu 32+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiireinen työtahti fyysisellä hoitoalalla ja vilkas seksi elämä, täytyy varmaan rajoittaa ja ottaa vähän rauhallisemmin.

Vierailija
4/6 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulla tuo vuoto alkoi juuri kiireisenä ja raskaana viikonloppuna töissä.

Eli vuoroon sisältyi paljon kävelyä ja raskaita nostoja. Ensin koski alamahaan ja selkään, sitten alkoikin tulla ruskeahkoa verituhrua pikkareihin.

Oli muutenkin pitkä työputki takana silloin.

Toivottavasti sinulla on kaikki kunnossa, kannattaa muistaa ottaa töissä vähän löysemmin, kun kyseessä kuitenkin raskas työ!

Vierailija
5/6 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamaan otteeseen ruommosita rusehtavaa tuhruvuotoa, neuvola sanoi, että ok niin kauan kun ei muutu kirkkaaksi ja runsaaksi tai tule kipuja. Kehoitti kummiski välttämään rehkimistä. Mulla saattoi aiheuttaa tuota tiputtelua edellisten sektioiden aiheuttamat kiinnikkeet jotka ei veny vaan ratkeilee kohdun kasvaessa. En usko, että tarvii olla kauheen huolissaan, mut koita lepäillä normaalia enemmän=) Mulla ei noi tiputtelut aiheuttaneet mitään, vauveli pysyi masussa vk 37 saakka.

Vierailija
6/6 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensim. raskaudella rv 11 verta ja nyt toisella rv 14 ruskeaa vuotoa. Molempiin laakarin mukaan syyna liika rasitus, mutta vauvalla kaikki hyvin. Eka syntyi terveena ja normaaliaikaisena, toisella menossa nyt rv 32 ja kaikki ok. Kavisin sinuna kuitenkin tarkastamassa tilanteen gynekologilla (tai en tieda missa kaytte Suomessa, ehka katilo riittaa) ihan vaan oman mieenrauhasi vuoksi.