Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päästää irti huonosta suhteesta, jossa kuitenkin rakkautta?

Vierailija
12.07.2016 |

Olemme seurustelleet pian yhdeksän vuotta ja kaksi jo vähän isompaa lastakin on yhdessä.
Asumme miehen opiskeluiden takia eri kaupungeissa n. 60km päässä, mutta näemme lähes päivittäin ja olemme lomilla yhdessä.
Pari kuukautta sitten selvisi, että mieheni on valehdellut useista useista pienistä asioista, ja käynyt tapaamassa "salaa" hänelle lähes vierasta naista ja kysellyt kuulumisia muutamaan otteeseen yms. Mitään pettämistä ei ole kuulemma tapahtunut, mutta mulla on mennyt luotto ja vaikea uskoa enää mihinkään, mitä toinen sanoo ja tekee. Eikä vaikuta pahemmin katuvan, vaan kohtelee mua välillä huonosti ihan ajattelemattomuuttaan.
Kuitenkin väittää rakastavansa mua ja haluavansa olla mun kanssa, kun olen erosta puhunut. Tiedän itsekin, ettei ole enää järkeä olla yhdessä sen takia, että mä en luota häneen. Sattuu vaan koko ajan molempia.
Miten selviän erosta, kun kuitenkin kaipaan häntä erossa ollessa? Sinänsä en pelkää mitenkään olla yksin tai sinkkuutta, mutta en vaan saa tehtyä tästä loppua, osittain myös lasten takia, kun heille isin poissa asuminenkin on nyt jo hankalaa, vaikka erottu ei olla.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sun fiilikset. Meillä meni niin, että liian kauan vatvottiin ja lopulta onneksi tuli sitten kurkku täyteen sitä paskaa. Ei semmosessa suhteessa ollut järkeä, vaikka tunteet vielä olikin pelissä.

Sanon vaan sen, että ajan kanssa helpottaa kyllä.

Vierailija
2/2 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin monta kertaa mitta ollut aivan täynnä ja oon ollut ihan loppu, päivät menee melkein sumussa ja syytän melkeinpä itseäni kaikista suhteeseen tulleista hankaluuksista, mitä valehtelun jälkeen on tullut, ikään kuin olisin syypää valehteluun... :/

Järki käskee lähtemään, silti tunteet toista kohtaan pitävät yhdessä, vaikka välillä tuntuu, että nekin kuolevat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla