Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskausjooga Hki

28.02.2006 |

heips!

Missä muualla kuin Manipurassa on tarjolla raskausjoogaa? Tänään siellä alkava kurssi on täynnä. Mihin raskausviikkoon asti voi joogailla?

Kaikista vinkeistä kiitokset!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Kokeile hakusanalla äitiysjooga tai mammajooga. Itse en Helsingin joogatilanteesta tiedä, mutta toivottavasti hakemalle löydät.

Ohjaaja sanoo, mitä liikkeitä tehdään varovaisesti tai jätetään tekemättä, jos on jonkin sortin ongelmia. Joogassa (perinteisessä ainakaan, astangasta en tiedä) ei pakoteta tekemään mitään keholle hankalia liikkeitä, vaan etsitään ääriasentoja varovasti ja rauhallisesti. Äitiysjoogassa on muutenkin jätetty kaikkein vaativimpia liikkeitä pois, ei tehdä voimakkaita ylävartalon pudotuksia alaspäin jne.

Joogata voi vaikka synnytykseen asti, jos oma keho on sitä mieltä, synnytyksen jälkeen tulisi pitää jonkin aikaan vaativimpien liikeiden taukoa. Itse en enää voi olla selinmakuulla enkä jaksa myöskään pysyä pitkään staattisissa asennoissa. Teenkin siksi vain oman jaksamisen mukaan, enkä kilpaile muiden kanssa taipuisuudessa, koska siinä ei olisi mitään mieltä.

Toivottavasti löydät itsellesi sopivan joogaryhmän,

Kevis rv 27

Vierailija
2/5 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkkää myös. Itse kävin Manipurassa joskus, mutta tietääkseni ainakin 1-2 muussa paikassa on tarjolla mammajoogaa. Testaa tuo Annapurna ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.jooga.fi

Joogakoulu Shanti Runeberginkadulla Eliten vieressä. Kaksi kertaa viikossa äitiysjooga. Oikein hyvät vetäjät!

Vierailija
4/5 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitin tuota Shantia... Annapurna taitaa olla intialainen ravintola *NOLOTTAA*

Vierailija
5/5 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen käynyt Shantissa, ja viihtynyt hyvin. Heidän mammajoogassa voi käydä ihan alusta loppuun (mahdollisella yliajallakin). Ja vauvan synnyttyä siellä on kerran viikossa vauvajooga jossa voi käydä kumpi vaan vanhempi vauvan kera.

Tiistain mammajooga-vuoroille mahtuu yleensä hyvin, lauantaisin kannattaa mennä ajoissa jotta saa hyvän paikan (mutta kaikki otetaan kyllä sisään).

Suhni