Naiset kuvailkaa orgasmi sanoin...
Kuinka sen koette ja mitä tunnette? Olen itse naisena saanut orgasmeja, erilaisia. Nainen siis kykenee saamaan monentasoisia orgasmeja. Olisi kiva tietää, minkälaisia.... Kertokaa ja kuvailkaa....
Kommentit (5)
sitten pääsee vesiputouksen alle.
Joku on kuin sähköaaltoja.
Joku on ... hmmm.. niitä on erilaisia mutta kamalan vaikea kuvata...
sen ovat jo sanoneet täydellisimmin: le petit morte eli pieni kuolema.
se tunne alkaa sillain vähitellen kasvaa ja tuntuu koko kropassa, ei pelkästään siellä " osastoilla" . Tajunnan taso rupee jotenkin heikkeneen, niin että ajantaju häviää ja saattaa esim huutaa, vaikka luulee olevansa ihan hiljaa. Siellä " rajalla" olo vähän ennen laukeemista tuntuu melkein yhtä hyvältä kuin itse orgasmi.
Varsinainen orgasmi tuntuu sykkivältä ja kuumalta ja kylmiä väreitä menee samalla. Kaikki alapään aukot supistelee ja siksi varsin hyvältä tuntuu myös jos on pepussa tappi ;-)
Lauetessa räjähtää koko kehon läpi kuumia aaltoja ja lantion seutu on ihan kylmää värettä täynnä ja sitä hekumaa. Sillä hetkellä ei kyllä tajua muusta maailmasta mitään.
Mikään ei tunnu lähellekään yhtä ihanalta!
Sähköiskut käy läpi koko kropan ja haluais rynnätä karkuun, mut sit toisaalta haluis vaan jatkaa niin kauan kunnes viimeinenkin sykähdys värisyttää läpi kropan. Apua! Siis aivan taivaallisen ihanalta! :)