Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko mies jaksaa odottaa?

Vierailija
21.11.2007 |

Seurustelun alussa en haluaisi syöksyä saman tien lakanoiden väliin. Minulle on tärkeää oppia ensin tuntemaan hieman toista, ja saada jotain tunnetta mukaan. Tuntuu vaan, että nykyään miehet eivät viitsi odotella paljonkaan ensitapaamista edemmäs.

Miksi sinne seksin pariin on pakko päästä saman tien?

Kauanko miehet jaksavat odottaa?

n30

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauan, osa ei ollenkaan. seksistä ja parisuhteista muutenkin on valitettavasti nykymaailmassa tullut kertakäyttötavaraa ja pikaruokaa, kaikki pitäisi saada heti ja nopeasti. Näin ainakin usein jos kumppani löydetään ravintolasta, mistäpä niitä muualtakaan löytäisi..

M41

Vierailija
2/15 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voisin odotella ehkä pari kuukautta - sitten alkaisin epäillä, että naisella on turhan ongelmallinen suhde seksiin ja läheisyyteen.

Missään tapauksessa en odottaisi seksiä ensitreffeillä ellei nyt ensitreffit veneyisi heti päivien mittaiseksi kuten kävi vaimoni kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

N26

Vierailija
4/15 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä iltana antava nainen on panomateriaalia, ei tyttöystävä- tai/ja vaimomateriaalia.

Siinäpä ne ensimmäisenä iltana jalkansa levittävät naiset sitten ihmettelevät, miksei mies soita. Jos yhdelle antaa heti, on sitä saanu jo moni moni muukin...

Vierailija
5/15 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sillä, en minäkään haluaisi vierelleni miestä, joka on dipannut itseään puoleen valtakuntaan...

Huvittaa vaan lähinnä... Kun olen asiaa miespuolisilta henkilöiltä kysellyt, on vastaus yleensä jotain tämän tyylistä: " Täytyy ensin nähdä, millainen nainen on sängyssä, sitten voi vasta miettiä mitään seurustelujuttuja." Itse en ainakaan kykene antamaan kaikkea itsestäni jollekulle, jota hädin tuskin tunnen. Ei siinä pysty luottamaan toiseen, olemaan estoton, ja antautumaan juttuun mukaan. Menee pelkäksi suorittamiseksi. Luulisi asian menevän jotenkin samaan tyyliin miehilläkin. Itse olen ainakin kokenut, että seksi paranee sitä myötä mitä paremmin toisen oppii tuntemaan, ja mitä enemmän tunnetta on pelissä mukana.

n30 (ap)

Vierailija
6/15 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitonen = 29v mies

Kyllä minäkin aikani panin näitä heti valmiita naisia. Kohtaloksi kävi mielenkiintoiseksi huomaamani nainen, joka sanoikin ei. Päädyttiin lopulta odottamaan yli neljä kuukautta. Oi sitä autuutta, kun lopulta päästiin asiaan! Ja nyt ollaan onnellisesti naimisissa, ja seksielämä on mitä mahtavinta. :-)

Vierailija
7/15 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muualta. Itse olen löytänyt vaimoni netistä.

Se on nykypäivää.

M30

Vierailija:

Näin ainakin usein jos kumppani löydetään ravintolasta, mistäpä niitä muualtakaan löytäisi..

M41

Vierailija
8/15 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedä, kun osaa näillekin sivuille tulla, eli ihan turhaa tuollainen v..ttuilu tällä palstalla.

Vierailija
9/15 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ennen hyppäsin sänkyyn toisilla/kolmansilla treffeillä ja sen jälkeen sain vain satunnaisia seksikummpaneita. Kivaa sekin oli sinkkuna, mutta halusin silti löytää elämänkumppanin. Onneksi sitten tapasin aivan ihanan miehen ja odotutin sitä 2 kuukautta :) Seksikin oli huomattavasti ihanampaa, kuin lähes tuntemattomien kanssa. Kyllä mieheni jaksoi odottaa, siitä edes sen enempää puhumatta. Oltiin sitten viikonloppumatkoilla ja päätin yllättää hänet. Aivan mahtavaa oli ja koin ensimmäisen orgasmini yhdynnässä. Kannatti hiukan odottaa :)

-Minttu

Vierailija
10/15 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole mitään hajua miten lyhyt aika 10v on vaikka itse on jo 30v?

Vierailija
11/15 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos yhdelle antaa heti, on sitä saanu jo moni moni muukin...

Ei ollut saanut koskaan kukaan mies ekoilla treffeillä kanssani, mutta viime kesänä tapojeni vastaisesti meninkin ekoilla treffeillä sänkyyn.. ja siellä pysyimmekin sitten koko viikonlopun ;-) Jälkikäteen olen kyllä tapahtunutta mielessäni " pahoitellut" sikäli, että miehestä tuli kyllä rakastajani, mutta ei sen enempää. Hän ei siis halunnut/halua sen vakavampaa kanssani, valitettavasti, itse kyllä ihastuin pahasti. Ikää mulla 36v. ja mietin vaan, että siinäkö se todella meni, että " annoin" ekoilla treffeillä? Pikemminkin " OTIN" :-) ... nam.

Kyllä toimiva seksi sen verran tärkeä juttu on, että aiemmissa suhteissani olisin toivonut, että olisin mennyt aiemmin sänkyyn ja saanut selville, että meidän seksit ei vaan toimi yhdessä... Jos ei ne toimi alussa, ei ne siitä miksikään muutu.

Vierailija
12/15 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin jaksoi odottaa. kai se luuli jo etten ikinä anna.. Eipä siitä kyllä kovin pitkä suhde tullut, kun ei tunteet mun puolelta riittäny.

Vierailija
13/15 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä . että ei pidä yleistää .

Kohta 40 v kurppa

Vierailija
14/15 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäisellä kerralla antanut, niin siihen varmasti olisi suhde jäänyt. Yritin tietysti, kuten miehen kuuluu, mutta onneksi ei langennut. Yksikään nainen ei kyllä yli paria viikkoa ole jaksanut pidätellä, jos teinisuhteita ei lasketa.

Vierailija
15/15 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämähän on ihan mahdoton yhtälö tällaiselle miehelle jolle naiset antaa kiljuen jo eka treffeillä. Pitäisi saada nainen joka " ei anna kaikille" heti? mutta mitä voi tehdä kun itselle annetaan aina?

Mullakin on jo 15v ollut vaimo joka antoi heti eka yönä koska minä olin niin ihana. Eikä kuulemma ole sitä aikaisemmin tehnyt. Uskonko vai enkö usko?

M ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä