Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moniko nainen pettää tilaisuuden tulle.

Vierailija
21.11.2007 |

On taas se aika vuodesta jollon syrjähypyt on tapetilla. Ne pikkujoulut :) Meillä oli viime v-loppuna firman pikkuloulut, itse selvinpäin ja kauhistelin sitä menoa. Moni varattu mutta ei se menoa haitannut. Monet naiset miehiä halukkaampia syrjähypyyn? Roikkuvat miehissä ja kaksmielisiä juttuja satelee suusta jos jonkinmoisia. Loppuillasta mehen matkaan ja ties minne. Onko tämä se suomalainen perinteinen pikkujoulu, viinaa ja syrjähyppyjä. Välillä tuntuu lehtien palstoja lueskellen että se sallittua ja ihan normaalia.

M:26

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ikinä ole päästänyt juuri tuosta syytä. ikää jo 30v enkä siis ikinä ole ollut.

Vierailija
2/8 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää pikkujouluissa huviksi se, kun saa tanssia, pitää hauskaa työkavereiden kanssa ja ehkä heittää kevyttä läppää/flirttiä miespuolisten työkavereiden kanssa, mutta siihen se jääkin. Jos joskus joku ehdottelee jotain muuta tai saa väärän käsityksen, niin olen sanonut, että ei kiitos, oon naimisissa tai vain näyttänyt sormusta. Kyllä aika hyvin on tullut ymmärretyksi. Mulla on ihana mies, jonka kanssa hyvä parisuhde ja seksi toimii, joten ei ole mitään tarvista syrjähyppyihin.

n31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujouluissa petetään, sitä tekee niin miehet kuin naisetkin.

Pikkujouluista on vaan tullut sellainen pikkutuhma juhla missä estot poistuu ja veraissa käydään. Jos ei muuta niin ainakain toisten kauloissa roikutaan ja suudellaan.

Vierailija
4/8 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se tilaisuus vaan se halu. haluan vain miestäni. vaikka joskus kiihottaa ja on pöksy märkänä toisen miehen lähellä, ei se tarkoita että haluaisin seksiä vieraan kanssa. halut hyytyisi jos vaatteet vähenisi

Vierailija
5/8 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetteko tuon " kaulassa roikkumisen ja suutelemisen" pettämiseksi? Vai onko se melko harmitonta pikkujoulutouhua? Toisilla tuntuu olevan pettämisen rajana vasta sänkyyn meno, itseäni kyllä vaivaa jo kovasti ajatus tahoillaan varatuista työkavereista suutelemassa keskenään.

N33

Vierailija
6/8 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kaikenlaisen pettämiseksi..esim sain kuulla mieheni yrittäneen työkaveriaan eli siis eivät tehneet mitään kun ei tuo nainen halunnut mutta että mieheni olisi halunnut niin koen sen jo pettämiseksi..koska hänhän olisi pettänyt jos nainen olisi ollut mukana..

Vierailija
7/8 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pettäminen estyi vain sen takia kun nainen ei halunnut... joten joskus se varmasti toteutuu kun halukas nainen osuu paikalle.

Vierailija
8/8 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei ole pettämistä jos käyttää kortsua, koska siinähän ei ole ihokosketusta elimien välillä ollenkaan. Oikein väljän tulkinnan mukaan edes paljaalla paneminen ei ole pettämistä jos mukana ei ole tunteita ollenkaan. Miltäs tämä kuulostaa ;)

M