Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset tuijottaa toisia naisia?

Vierailija
12.07.2016 |

Ymmärrän jos mies tuijottaa naista, sillä varmaan kyse on siitä että tuntee vetoa naiseen mutta miksi jotkut naiset tuijottavat toisia naisia? Mikä pointti?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse saatan ainakin kattoo vaikka ihan vaan jos on kivat vaatteet/ meikki/ hiukset tai muuten vaan kiva tyyli? Ihan hetero olen joten naiset naisina ihastumismielessä ei kiinnosta. :P

Samasta syystä miks ihmiset ylipäänsä kattelee näyteikkunoita siis.

Etkö ymmärä että tuijottaminen on epäkohteliasta ja sivistymätöntä? Ei se kohde voi tietää miksi tuijotat häntä ja todennäköisesti hänelle tulee siitä epämiellyttävä olo.

Okei, otsikossa puhuttiin tuijottamisesta, että olisi ehkä pitänyt osata artikuloida selvemmin. En siis todellakaan jää möllötämään suu auki silmät lautasen kokoisina ja käänny vielä perään katsomaan, vaan ihan nätisti saatan vilkaista ja luultavasti moni ei edes huomaa. Joskus myös saatan *OMFG* SANOA jollekkin (Siis ihan VIERAALLE ihmiselle ei jumalauta, miten hirveetä. Ja siis SUOMESSA SUOMALAISELLE!!!), että "hei sulla on tosi kiva/ nätti x."

Vierailija
22/29 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä saatan katsella ohimeneviä ihmisiä ihan vain mielenkiinnosta, kuinka erinlaisia ihmisiä sitä onkaan ja ihan hyvässä hengessä. Pienessä paikassa taas on minulle normaalia että silmät kiinnittävät automaattisesti liikkeeseen huomiota, vaikken sitä haluaisikaan. Liekö joku alkukantainen vaisto tai hankala lapsuus. Tietyssä määrin myös seurailen ihmiseten eleitä puheen äänen painon lisäksi, varsinkin jos joudun olemaan tekemisissä näiden kanssa useammin jos vaikka tarvittaessa osaa varautua jos jollakin on huono päivä. Minusta tämä on ihan normaalia ihmiselämää. Kyllä minuakin tuijotetaan eikä se haittaa toki tilanteesta riippuen. Ahdistavita on se, jos joutuu jonkunkanssa vastakkain odottaamaan jossain, eikä haluaisi katsoa eteenpäin, mutta se on vaikeaa kun kasvot osoittavat suoraan toista kohti. Siinä sitte tuskallisesti vuorotellen toisia katsellaan etenkin jos kummatkin on yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tuijotan vähänväliä, milloin mistäkin syystä. Silleen vaivihkaa kuitenkin. Tuijotin yhden tutun, itseäni vähän nuoremman naisen pyllyä ja jalkoja kun ne oli minusta niin kauniit. Ja koska farkutkin oli niin kivat. Tuijotin myös rannalla jotain miestä, koska se oli niin pieni käppyrä ja sillä oli tosi ohkainen perse ja pieni seisokki. :D:D N26

24/29 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset vihaavat toisia naisia, varsinkin jos ne ovat nuorempia ja kauniimpia.

Ketkä naiset? Kaikki maailman naisetko? Vai oliko se vain suomalaiset naiset? En todellakaan koe vihaavani itseäni nuorempia ja/tai kauniimpia naisia. Miksi minä kokisin vihaa heitä kohtaan? Minä olen täysin tyytyväinen itseeni ja omaan elämääni. Jos samaan sporaan sattuu kaunis/kauniisti laittautunut nainen, saatan katsoa, mutta ihailevasti, en suinkaan tuomitsevasti. 

Ihan omituinen käsitys, että kaikki yli 25-vuotiaat naiset jotenkin vihaisivat nuorempia ja nätimpiä. Miksi? Maailma on pullollaan naisia, jotka ovat a) nuorempia kuin minä, b) kauniimpia kuin minä. En usko, että miehenikään meni kanssani naimisiin, koska olisin kaunein mahdollinen nainen (vaikka hänen mielessään saatan ollakin), vaan siksi, että sovimme yhteen. Pitikö minun nyt kolmekymppisenä hysteerisenä pelätä, että joku nuori nainen "nappaa" hänet? Aikuisen miehen? Vai että menetän kaikki ne vislaavat pultsarit tai italiaanot? Elän ehkä ilmankin ;)

Vierailija
25/29 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalilla eräs nainen tuijottaa minua lakkaamatta. En tiedä mistä on kyse. Olen ihan hetero ja en tiedä tästä naisesta. Mikä motiivi naisella on tuijottaa lakkaamatta toista naista?

Vierailija
26/29 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntosalilla eräs nainen tuijottaa minua lakkaamatta. En tiedä mistä on kyse. Olen ihan hetero ja en tiedä tästä naisesta. Mikä motiivi naisella on tuijottaa lakkaamatta toista naista?

Riippuu varmaan siitä, että tuijottaako vihaisesti vai kiinnostuneesti.

Vierailija
27/29 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostellakseen tuijottavat. Parempia ihmisiä

Vierailija
28/29 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmaan siitä, että tuijottaako vihaisesti vai kiinnostuneesti.

Enemmän vihaisesti. En kyllä edes tunne koko henkilöä. Kiinnitin tähän henkilöön huomiota siksi, että hän tuijottaa minua. 

Vierailija
29/29 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appelsiiniko kirjoitti:

Mua kans tuijottaa mun yks työkaveri aina :) nainen on, niinkuin minäkin.

Onkohan meillä sama työpaikka ? Kävelee kuin hidastettuna myös.