Miten selvittää missä kunnossa alapään lihakset on?
Mä hikoilen paljon, myös alapäästäni eli housut usein kosteat tai märät ja ne haisevat pissalle.
En tunne pissaavani housuun ja vessassa pystyn katkaisemaan suihkun heti ja monta kertaa peräkkäin.
Silti haluan nyt selvittää tämän asian, mutta miten?
Kommentit (8)
Miten alapääsi hikoilu liittyy ilolihaksiin?
No niiden molempien kunto kiinnostaa. Yhdellä kerralla voisin selvittää kaiken ja saisin varmasti hyvät treeniohjeet.
Ap
Sormi sisään ja purista. Jos tuntuu selvästi niin kunnossa on. Tai seksin aikana miehen päällä sladdi sisälläsi, jos saat miehen sanomaa "nyt tuntuu hyvältä...ja nyt sattuu melkein" niin tiukat lihakset on. Parhaat muuten pystyy öelkästään puristelemalla lypsämään mieheltä lastit ulos...
Sido narun toiseen päähän pingispallo ja toiseen palomieshaka. Sitten vaan pingispallo penaaliin ja puntti hakaan roikkumaan ja testaamaan paljonko nousee.
No sehän tässä onkin, että mulla on ollut aika hemmetin mahtavat lihakset ennen. Siksi vituttaa, kun tuntuu ettei mikään treeni auta, vaikka tunnen selvästi treenatessa, että hommat sujuu paljon paremmin viikko viikolta, itse seksissä sitä ei huomaa mikä on musta outoa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sormi sisään ja purista. Jos tuntuu selvästi niin kunnossa on. Tai seksin aikana miehen päällä sladdi sisälläsi, jos saat miehen sanomaa "nyt tuntuu hyvältä...ja nyt sattuu melkein" niin tiukat lihakset on. Parhaat muuten pystyy öelkästään puristelemalla lypsämään mieheltä lastit ulos...
Ja montako tälläistä naista olet kohdannut? :D
Minun EX oli vähän niinkuin ylpeä että on treenannut alapäätään. No, ei se kummoista ollut vaikka puristi naama punaisena minun sisällä ollessa. Se puristus siis.
.
.
Kerran sitten nussittiin kun ex oli flunssassa ja se sattui yskimään kesken....ja jopas tuntui!!
Niin siis mua kiinnostaa myös ne lihakset. Treenannut niitä kauan enkä huomaa eroa eli olisi kiva selvittää treenaanko oikein tai oikeita lihaksia.
Ap