Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40-vuotias miespuolinen työkaveri seurustelee jonkun 16 vuotta nuoremman bimbon kanssa.

Vierailija
11.07.2016 |

Voi ällötys. Tajuaako mies tekevänsä itsestään täysin naurettavan? Rakkaudesta ja mistään henkisestä yhteydestä ei tasan ole kyse, heh... Sairaita nämä vanhempi mies ja nuori nainen pariskunnat.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asia on sinulle ongelma?

Vierailija
2/8 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ällötys! Tajuavatko jotkut tälle palstalle kirjoittavat tekevänsä itsestään täysin naurettavan? Mistään henkisestä ei tasan ole kyse, heh...

Vierailija
4/8 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät naisen bimbouden? Tuttavani vaimola ja hällä on 15 v ikäeroa, ja mrnivät naimisiin kun vaimo oli 21. On kaikkea muuta kuin bimbo, fiksu, hyvinkoulutettu, ja järkevä nainen. Lisäksi kaunis.

Vierailija
5/8 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Mä voin olla välillä vähän bimbo.. blondi kun oon.. ja mun mieheni on 16 vanhempi..

Mielipiteesi on otettu huomioon ja siirretty mappi ööhön..

Vierailija
6/8 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö aloittaja joku miehensä nuoremmalle "menettänyt" tapaus? Anna olla ja jatka elämääsi! Ällötävää on tuomita muiden valintoja.

Vierailija
7/8 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaa ikis.

Vierailija
8/8 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin yliopisto-opiskelija erittäin vaikeapääsyiseltä alalta hyvästä yliopistosta ja eliittilukion kasvatti, kun aloin tapailla yhtä yli viisikymppistä, pienituloista (tosin ikäisekseen erittäin komeaa) duunarimiestä parikymppisenä. Lisäksi hän oli ensimmäinen miesystäväni koskaan. Olin ihan hoikka ja joidenkin mielestä nättikin, mutta hieman "oddball" henkisesti (=ujo hissukka), joten pelkäsin ajatusta ikäisteni miesten tapailusta. Ehkä olin vain poikkeus, joka vahvistaa säännön tai sitten esimerkki siitä, kuinka yleistäminen on yleensä hölmöä.