Lääkärit, oon niin pettynyt teihin.
Moni tietää varmasti puhut. Olen vain niin pettynyt teihin, tuntuu että pidätte teidän työtänne vain työnä eikä IHMISTEN AUTTAMISENA. Siis kärsivä ihminen tulee luoksenne ja kehtaatte pitää 150€ per 30 min taksaa. Ja jos menee yli niin tsiisus hätistätte pois kuin ruttoa. Julkinen terveydenhuolto on mitä on, jos diagnosoiminen on vähänkään työlästä niin ei vaivauduta.
Ei mua haittaa ollenkaan että teillä on noin kalliit hinnat. Se mikä mua haittaa on, että riippumatta siitä tiedättekö mitä potilasta vaivaa niin saatte rahanne. ON SE NYT **** KUMMAA JOS VIE AUTONSA PESULAAN JA SE TULEE LIKAISENA ULOS, ETTÄ SIITÄ VIELÄ MAKSAISI.
Tuntuu, että moni lääkäri on kuin super kallis sihteeri. Ja sitten suututaan jos kivuista kärsivä ihminen googlettaa ja ottaa oireistansa selvää kun paljon rahaa ei ole palveluihinne. Voisin kirjoittaa kirjankin samasta aiheesta. Mutta näin.
Kommentit (16)
Maksaisin ihan minkä tahansa summan parantumisestani tai edes oikeasta diagnoosista, vaikka 100 000€ velkaa. Mut mua ärsyttää arpuutella joku lääkäri maksaa hänen ajastaan ja kokeistaan tuhansia euroja ja päätyä umpukujaan ja sit tietenkin mennä toiselle lääkärille ja sama rutiini. Eihän näin lääkärit tunne painostusta kehittyä ja osata. En leimaa kaikkia lääkäreitä tälläiseksi, mutta tiedän että teitä on paljon. Kunpa nyt joku lääkäri toisi valoa asiaa tai vielä paremmin auttaisia minua.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kannattaa oikeasti käydä lääkärissä..
Psykiatria tässä tarvitaan...
Vierailija kirjoitti:
On niitä käyntejä kyllä tehty. Tiedän mistä puhun, ei riitä mennä lääkärille, vaan pitää mennä oikealle sellaiselle. Mistä nyt sen tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi näin?
Annan sulle diagnoosin: hypokondria
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki psykiatrit on lääkäreitä.
Ei ne lääkäritkään mitään ihmeiden tekijöitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä! Ihan oikeasti?! Milloin sait tämän tiedon ja tajusit sen?
Tiesitkö että onkologi on myös lääkäri! JA Kardiologi on myös lääkäri!!
Vierailija kirjoitti:
Ei ne lääkäritkään mitään ihmeiden tekijöitä ole.
Olenko niin väittänyt? Ei tässä mitään ihmeitä tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Arpuutella?
Meinaan hakeutua random lääkärin vastaanottoon.
Siis selittäkää nyt miks ihmeessä niin paljon alapeukkuja?
Alapeukutin, koska niin sekavasti kirjoitettu aloitus, että lensi yli ymmärryksen. Ramppaat siis lääkäreillä, mutta vikaa ei löydy? On kyllä monia testejä tehty ja ne olleet kaikki ok? Vai ei tutkita, vaikka arvot heittää hieman?
Vierailija kirjoitti:
Alapeukutin, koska niin sekavasti kirjoitettu aloitus, että lensi yli ymmärryksen. Ramppaat siis lääkäreillä, mutta vikaa ei löydy? On kyllä monia testejä tehty ja ne olleet kaikki ok? Vai ei tutkita, vaikka arvot heittää hieman?
Eivät ole olleet. Tietyt arvot heittää. Kokonaisuutta on vaikea selittää, mutta en syytäkkään tästä tilanteesta ellei kokemusta ole. Pointtini on, yksityiset lääkärit saavat palkkionsa riippumatta osaavatko auttaa tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä! Ihan oikeasti?! Milloin sait tämän tiedon ja tajusit sen?
Tiesitkö että onkologi on myös lääkäri! JA Kardiologi on myös lääkäri!!
En tiedä mitä nuo on, ornitologi ja astrologikaan ei ole lääkäreitä.
Psykiatrin koulutus on pitkäkestoisin koulutus koko maassa. Erikoistuminen kestää enemmän kuin lääkärikoulutus.