nyt on minunkin pakko tehdä kauhisteva aloitus toisen pukeutumisesta!
nainen, noin kolmekymppinen, päällä väljä toppi jossa semmoiset tosi isot kädentiet, melkein kylkiin asti auki. tiedättekö?
no, tällä naisella ei ollut rintaliivejä! :O pienet rinnat ja ehkä tottunut olemaan ilman, mutta tuon topin kanssa rikottiin jo jotain siveyslakia..
Kommentit (9)
Mikä tässä oli se ongelma? Tisut ovat kiva juttu.
M
Tämmönen meininki sopii hoikille pienirintaisille teinitytöille. Ja tosiaan hyvän maun rajoissa, jos nänni jostai suunnasta vilkkuu jatkuvalla syötöllä ni paidan vaihtoon kiitos
Se olin minä ja se toppi oli miehen hihaton ja nyt oli sellanen pakkorako kyllä viuhahtamisessa että pyydän anteeksi jos ehdin järkyttää jotakuta :D
Ei tuossa mitään, itse näin tänään naapurini noin 55-v. pihallamme ilman rintsikoita ja hihattomassa topissa.
Heh jo vain. Tuli mieleen kun nuorena likkana näin jonkun sliipatun miehen shortsin lahkeesta roikkuvan lerssin. Kyllä siinä vähän nolostelin ja ällöttihän se. Ei varmaan ollut tarkoitus, kuten ei tolla tissviuhahtelijallakaan. Uskoisin, että vielä suurempi nolous on sillä ihmisellä kun hän huomaa kriittisen kohdan vilahtavan.
oliko kyljessä liljoja tatuoituna ja huulessa rengas? jos kyllä, niin se oli vain mun pikkusisko :D
Mun mielestä näyttää kivalta jos pieni side boob vilahtaa ja juuri pieni rintaisella, iso rintaisella voi näyttää ehkä tyrkyltä, niinkuin myös avonaiset yläosat.
Olisin itsekin ilman rintsikoita ellei lapsen saanti olisi jättnyt jälkeensä surullisia lapasia.
Mautonta.