Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä saisin miesystävän joka ei petä

Vierailija
11.07.2016 |

Kaikki kaksi miesystävääni on pettänyt. Miksi?? Mistä löytyy miehiä jotka ei petä? Miksi pitää pettää?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et valitse sellaista joka "suostuu" olemaan kanssasi vaan sellaisen, jolle olet ainoa vaihtoehto. Jos mies sanoo heti kättelyssä "en sitten halua seurustella" mutta alkaa painostuksestasi --> takuuvarma pettäjä. Tai jos miestä ei seurustelun alkuaikoinakaan kovin palavasti kiinnosta nähdä tai tehdä asioita kanssasi, lähteä kanssasi ulos, tavata perhettäsi, ystäviäsi jne. Ne ovat selkeitä hälytysmerkkejä.

Vierailija
22/23 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota sellainen jolle sä olet sen ykkönen.

Niinhän mä olen aina luullut olevani mut en sit oo ollukaan ilmeisesti, ainakaan alkuhuuman jälkeen. Mistä niitä noin vaan otetaan??!

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole itse koskaan pettänyt, ja olen ollut miltei koko aikuisikäni pitkissä parisuhteissa. Myöskään tuttavamiehistäni juuri kukaan ei ole pettänyt.

Tähän pätisi mielestäni se vanha sanonta, että jos koko maailma on sinua vastaan, ei vika todennäköisesti ole maailmassa.

Mukava lukea tällaista. On varmasti paljon miehiä, jotka eivät petä. On vain niin paljon myös pettäviä, että saattaa tulla luulo, että kaikki pettävät. Myöskään minun lähipiirissä miehet eivät petä. Yksi syy monen muun syyn ohella kunnioittaa heitä.