E-pillereitä käyttävät naiset irtosuhteissa
Itseäni on mietityttänyt, kun tuntuu enemmän säännöltä kuin poikkeukselta jos nainen syö pillereitä niin, jo ekalla kerralla kun päädytään sänkyyn: "mä syön kyllä pillereitä", "ton vois jättää kyllä poiskin, multa et mitään tauteja saa" tai , "ei kumia tarvita".
Ja täytyy myöntää että kyllähän sitä mielelläni itsekin kumin olen pois jättänyt, vaikka riskit onkin tiedossa.
Siinä huumassa vaan järki väistyy kun edessä on "valmis" nainen, joka vihjaa että paljaalla olis parempi. Ja totta kai se on jo ajatuksen tasolla paljon paljon kiihottavampaa kun tietää että huipun hetkellä oma spermat syöksyy naisen sisään eikä kumikelmuun. Ihan luonnollista.
Mitä mieltä olette?
Kommentit (3)
Turha sitten valittaa jos tarttuu tauteja tai 9kk päästä elatusvelvollisuus. Ei kannata tuntemattoman sanaan luottaa, ihmisillä on niin erilaisia tarkoitusperiä.
En osaa samaistua tuollaisten naisten ajatusmaailmaan. Olen sinkku, syön pillereitä (pääasiassa vaikean aknen takia) ja joka kerta kun päädyn uuden tuttavuuden kanssa sänkyyn vaadin kumin käyttöä. Vaikka mulla ei ole tauteja niin mistä mä tiedän ettei vastapuolella ole?
Mikäs siinä jos ei tauteja pelkää...