Mistä saisin miesystävän joka ei petä
Kaikki kaksi miesystävääni on pettänyt. Miksi?? Mistä löytyy miehiä jotka ei petä? Miksi pitää pettää?
Kommentit (23)
Hautausmaallahan niitä makoilee pilvin pimein.
Hyvä kysymys ap. Sen minäkin haluan tietää, mistä moinen löytyy... Olen sitä mieltä, että pettäjä hakee jännitystä ja koko ajan muka parempaa? Ja kun suhteessa tulee haastavia tilanteita, niin on muka helpompi pettää ja ottaa uusi. Ei tarvitse kohdata epämiellyttäviä tunteita, kun lakaisee vanhan maton alle? Ei haluta kasvaa itse ihmisenä? Kasvu tekee kipeää, mutta on sen arvoista! Ja sitten pelätään olla yksin. Siksi otetaan kumppaniksi se toiseksi paras vaihtoehto? Sen sijaan, että olisi tovin yksin ja hakisi sitä just itselle sopivaa puolisoa?
Kysyt väärää asiaa. Oikea kysymys on mitä sinun pitäisi tehdä, ettei miehet petä sinua. Kannattaa kysyä neuvoa niiltä naisilta, joiden miehet ei petä.
Ainakin osa on näköjään ratkaissut asian niin että ovat valinneet miehen joka ei kelpaa kenellekkään muulle.
Täältä löytyy.
Mutta minussa on sitten muita vikoja. Olen mm sitä mieltä että parisuhderakkautta ei ole ilman seksiä, että lihominen on sekä itsensä että kumppanin laiminlyöntiä ja että omaa ulkonäköehostusta pitäisi tehdä kumppanin vuoksi, ei vaan ulkopuolisten. Ei tarkoita että kotona pitäisi aina olla tälläytyneenä, vaan että jos nainen laittautuu kutsuihin ja töihin, mutta miehen iloksi, kahdestaan, ei ikinä viitsi, niin prioriteetit on nurinkurin.
En ole itse koskaan pettänyt, ja olen ollut miltei koko aikuisikäni pitkissä parisuhteissa. Myöskään tuttavamiehistäni juuri kukaan ei ole pettänyt.
Tähän pätisi mielestäni se vanha sanonta, että jos koko maailma on sinua vastaan, ei vika todennäköisesti ole maailmassa.
Itse en ole koskaan pettänyt, mutta saan niin paljon kuraa naisilta jotka luulevat, että petän. Kannattaisi varmaan pettää jotta saavat haluamansa.
Ei sellaista miestä ole :) Hyväksy se niin elämästäsi tulee paljon helpompaa.
Samaa mietin minäkin. Paljastui juuri eilen, että mies roikkuu treffipalstoilla ja kirjoittelee toisten naisten kanssa. En tiedä, että mitä hakee? Meillä on seksiä useamman kerran viikossa ja päivittäin kertoo rakastavansa minua. Mihin tässä enää voi luottaa? Olen ihan turta nyt.
Ruma mies on hyvä mies kun se ei voi pettää... tai no en mä ainakaan. Kuka järkevä tyttö mut sänkyynsä päästäis😉
Eihän kiltit miehet kelpaa teille.
Kiltti ja vähän nössö mies, niin ei varmasti petä :-D mieheni ei petä, hyvä että minäkään saan, enemmän kiinnostaa muu tekeminen ja työnteko :-D
12/12 kommenttiin vielä jatkoa.. mieheni on myös todella komea ja puoleensa vetävä, mutta seksiä ei ole paljoa ehkä kerran viikkoon jos sitäkään.Kysymys kuuluukin mistä saa miehen joka ei petä ja keneltä saa seksiä? :-D
Vierailija kirjoitti:
Kysyt väärää asiaa. Oikea kysymys on mitä sinun pitäisi tehdä, ettei miehet petä sinua. Kannattaa kysyä neuvoa niiltä naisilta, joiden miehet ei petä.
Ainakin osa on näköjään ratkaissut asian niin että ovat valinneet miehen joka ei kelpaa kenellekkään muulle.
No huhhuh. Eiköhän parisuhteen ole hyvä perustua ihan muuhun kuin siihen, että toinen osapuoli on liian ruma kelvatakseen muille. Sitä paitsi niin rumaa ei olekaan, ettei se jollekin kelpaisi. Ja rahalla saa helposti. Pettämistä on myös monenlaista, entä jos aloittaja kokee pettämiseksi jo sen, että mies runkkaa webcamin kautta näkemilleen naisille? Ei niissä palveluissa miehen ulkonäöllä ole väliä.
Itse tapailin aikoinaan miestä, jolla ei ollut isommin vientiä. Pieni laiha insinööri, jolla oli aina ylikasvanut ohimoilta ohentunut kampaus ja joka pukeutui marjapuuronvärisiin ja oransseihin pikkutakkeihin. Mitäpä luulet, että tapahtui kun hän tajusi, että hänellä on nyt nainen? Itsetunto lennähti pilviin ja seuraavan kerran kun menimme ravintolaan ja tapasimme ystäviäni, kuulin toiselta heistä että heti kun lähdin vessaan niin mies alkoi yrittää häntä. Alkoholilla oli toki osuutta asiaan, eihän kyseinen mies olisi selvinpäin saanut edes sanaa suustaan vieraassa seurassa.
Mutta kaikki miehet eivät todellakaan petä aivan kuten eivät kaikki naisetkaan.
Etsit miehen jolla on pitkiä suhteita takana ja jolla on elämänarvot kunnossa.
Lisäksi itsestään täytyy pitää huolta.
Ei se kivaa ole jos vaimo/mies lässähtää ha toinen huolehtii itsestään fyysisesti.
Vierailija kirjoitti:
12/12 kommenttiin vielä jatkoa.. mieheni on myös todella komea ja puoleensa vetävä, mutta seksiä ei ole paljoa ehkä kerran viikkoon jos sitäkään.Kysymys kuuluukin mistä saa miehen joka ei petä ja keneltä saa seksiä? :-D
Täältä, mutta en ole todella komea. Nää on näitä perinteisiä, valitse kaksi kolmesta ominaisuudesta. Kaikkea ei voi saada, elämä on valintoja :)
Vierailija kirjoitti:
Eihän kiltit miehet kelpaa teille.
Kyllä kelpaa mutta aina kun luulee löytävänsä sellaisen niin...kurja tätä elämää yksin tarpoa. Suhteeni siis ne vakavat on kyllä ollu ns.pitkiä mutta silti ennemmin tai myöhemmin mies lähteny tlisen matkaan. Ehkä vika on minussa, en tiedä😳🤔
AP
Ota sellainen jolle sä olet sen ykkönen.
pensselisetä lauloi muistaakseni että "no emme petä".
⁉️