Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ihmeessä te kestätte tätä?!

11.07.2016 |

Ehkäisy poisttettu 4/2015
Tutkimukset aloittettu 4/2016
Prolaktiinin korkeaan tasoon syönyt parlodelia 1 kk.
Taas alkoi kuukautiset.. Eikä kroppa antanut mitään varoitusta siitä, olin varma että nyt onnistui! Romahdin

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsellä on selittämätön lapsettomuus. Meillä yksi lapsi jonka jälkeen yksi keskenmeno. Osittain meidän lapsettomuus johtuu vähäisestä seksin määrästä mutta kuitenkin neljä vuotta oltu ilman ehkäisyä. Kunnallisella lapsettomuus puolella olivat sitä mieltä että seksiä vaan enemmän ja tutkimukset jäi siihen. Helpommin sanottu kuin tehty.. No menimme yksityiselle josta aivan mahtavaa kohtelua! Vaikka olenkin saanut yhden ihanan lapsen niin keskenmeno ja sen jälkeinen lapsettomuus on ottanut koville. On ollut todella vaikeaa onnitella läheisiä jotka ilmoittaneet raskaudesta. Olen ollut katkera ja tuntenut vihaa heitä kohtaan sen takia koska he saavat lapsia. Nyt olen päässyt vihastani yli ja toivon että joku päivä on minun vuoroni saada lisää lapsia. Ja toivon että jokainen joka sitä haluaa sen saisi ja ennemmin kaikki narkkarit yms olisivat lisääntymis kyvyttömiä. He pilaavat jo lapsen elämän kohdussa. Vaikkakin heistäkin kasvaa tietysti hyviäkin ihmisiä! Mutta pystyn samaistumaan tuskaasi! Ainakin osittain. Sinun pitäisi tietoisesti tehdä muuta ja viritellä muita asioita elämääsi ja ns touhuta lasta sivussa. Tai minuun se auttoi tosin edelleen odotellaan toista alkavaksi. Tässä on jännä viikko edessä jospa nyt olisi onnistanut.. Jaksamisia sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla